Alle antwoorden op vragen over ons loyalty programma

ONS LOYALTY PROGRAMMA

  • Hoe kom ik aan de klantenkaart van Yves Rocher?

    +

    Voor een klantenkaart hoeft u alleen maar naar een van de Yves Rocher-winkels te gaan, waar uw schoonheidsadviseuse u de kaart graag overhandigt en alle voordelen van het programma uitlegt.

  • Wat kan ik met mijn bloesempunten die ik heb verzameld?

    +

    Uw Yves Rocher-kaart beloont u voor al uw aankopen van behandelingen en schoonheidsproducten:
    € 1,00 besteed = 10 bloesempunten

    Afhankelijk van hoe vaak u aankopen doet, kunt u het cadeau kiezen dat uw voorkeur heeft:

    • Voor 3.000 bloesempunten, 1 GRATIS product naar keuze(1) of een korting van 30% op een schoonheidsbehandeling(2).
    • Voor 6.000 bloesempunten, 1 GRATIS behandeling van 30 minuten(2) (modellerende gezichts- of lichaamsmassage) of 2 GRATIS producten naar keuze(1).
    • Een schoonheidsproduct of een accessoire, uitgezonderd de Anti-Age Global-kuur, productsets, cadeaukaarten en speciale aanbiedingen, niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen.
    • Aanbieding geldig in de deelnemende winkels met een schoonheidsinstituut, niet geldig in combinatie met andere lopende aanbiedingen voor schoonheidsbehandelingen. Niet geldig voor een arrangement, abonnement, kuur of cadeaukaarten van de schoonheidsinstituut.

  • Krijg ik bloesempunten bij schoonheidsbehandelingen?

    +

    Ja, € 1,00 besteed = 10 bloesempunten

  • Hoe lang zijn mijn bloesempunten geldig?

    +

    Bij ieder bezoek aan de winkel wordt de geldigheid van uw bloesempunten met 12 maanden verlengd.

  • Hoe weet ik hoeveel bloesempunten ik heb gespaard?

    +

    Het saldo van uw bloesempunten wordt bij elk bezoek aan een Yves Rocher-winkel bijgewerkt. Het saldo staat:

    • op elk moment op de website www.yves-rocher.nl onder 'Winkel en klantenkaart'
    • onderaan op uw kassabon
    • in sommige e-mails

  • Is de klantenkaart van Yves Rocher geldig in alle winkels?

    +

    Ja, u kunt bloesempunten sparen in alle winkels in Nederland.
    Gaat u naar een van onze Yves Rocher-schoonheidscentra in Nederland om uw bloesempunten te gebruiken.
    De klantenkaart van Yves Rocher is niet geldig op de website www.yves-rocher.nl

  • Ben ik mijn bloesempunten kwijt als de vervaldatum is verlopen?

    +

    Als u de afgelopen 12 maanden geen bezoek heeft gebracht aan een van de Yves Rocher-winkels bent u uw bloesempunten kwijt.

  • Kan ik in het buitenland ook bloesempunten sparen?

    +

    Het klantenprogramma van Yves Rocher beperkt zich tot Nederland.

  • Ik ben mijn klantenkaart vergeten mee te nemen, wat nu?

    +

    U kunt zonder uw Yves Rocher-klantenkaart komen. We voegen de bloesempunten dan in ons gegevensbestand aan uw saldo toe.
    U kunt uw Yves Rocher-kaart ook op uw smartphone zetten, hetzij d.m.v. een klantenkaart-app, hetzij door aan de kassa de afbeelding te laten zien van de barcode van uw kaart, die beschikbaar is via de mobiele website van yves-rocher.nl.

  • Ik ben mijn Yves Rocher-klantenkaart verloren, wat moet ik doen?

    +

    Meld het verlies van uw kaart in een van de Yves Rocher-winkels, zodat de verloren kaart ongeldig kan worden gemaakt. Uw schoonheidsadviseuse zal u dan meteen een nieuwe Yves Rocher-kaart overhandigen (met een nieuw kaartnummer).

  • Mijn adres is gewijzigd. Hoe kan ik dit doorgeven?

    +

    U heeft twee mogelijkheden:

    • Laat ons meteen uw nieuwe adres weten via ons online contactformulier. Vermeld daarbij s.v.p. uw achternaam, voornaam, uw nieuwe en uw oude adres en, indien bekend, het nummer van uw klantenkaart (dit staat achterop de kaart).
    • Of ga naar de dichtstbijzijnde winkel om uw adreswijziging door te geven aan uw schoonheidsadviseuse.

    Gegevens van persoonlijke aard worden door Yves Rocher verwerkt ten behoeve van klantenrelatiebeheer en marktonderzoek. Om ervoor te zorgen dat u aanbiedingen van onze partners krijgt, is het mogelijk dat wij uw gegevens aan hen verstrekken. Overeenkomstig de Nederlandse wet van 6/7/2000 aangaande de bescherming van persoonsgegevens, heeft u het recht de gegevens met betrekking tot uzelf in te zien, te wijzigen en te verwijderen. Dit kunt u doen door schriftelijk uw achternaam, voornaam, adres en, indien bekend, uw klantnummer door te geven aan:

    Yves Rocher Nederland B.V. – Antwoordnummer 2222, 3760PC Soest

    of via email

  • Kan het loyalty programma wijzigen?

    +

    Aangezien het loyalty programma eventueel kan wijzigen, behoudt Yves Rocher Nederland B.V. zich het recht voor om op ieder moment de huidige functioneringsvoorwaarden te kunnen aanpassen of wijzigen. In het voorkomende geval zult u van de nieuwe functioneringsvoorwaarden op de hoogte worden gebracht via een onlinewijziging en via folders in de winkels. Zodra de wijzigingen zijn doorgevoerd zijn de nieuwe voorwaarden van toepassing.
    Om de gebruiksvoorwaarden van het loyalty programm te raadplegen, kunt u hier klikken


Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden?

e-mail telefoon place

De klantenservice van Yves Rocher staat altijd voor u klaar.