Alle antwoorden op vragen over uw bestelling

Mijn Bestelling

  • Kan ik op de website www.yves-rocher.nl veilig betalen en wat zijn de betaalmethoden?

    +

    Ja, alle informatie over uw bestelling en met name de online betalingen, is volledig beveiligd. De server wisselt informatie versleuteld uit en alle informatie wordt gecodeerd overgebracht met een SSL-encryptie. U kunt dus volkomen veilig kopen en betalen op onze website www.yves-rocher.nl. Dit zijn de verschillende betaalmethoden:

    • Via iDeal: een beveiligde betaalmethode via uw eigen bank.
    • Overschrijving: U kunt er voor kiezen om binnen 30 dagen zelf het bedrag over te schrijven aan de hand van de gegevens op de meegeleverde betaalinstructies. U betaalt dus pas wanneer u uw pakje thuis hebt.
    • PayPal: Wanneer u een betaalmethode moet aangeven selecteert u PayPal, waarna u uw bestelling bevestigt. Vervolgens wordt u naar de website van PayPal geleid waar u wordt gevraagd om uw e-mailadres en uw wachtwoord in te geven. Volg daarna de instructies op de PayPal-website.

  • Wat zijn de bezorgkosten en levertijden?

    +

    Yves Rocher Nederland B.V. levert uw bestelling bij u thuis via PostNL. Na verwerking wordt uw bestelling binnen binnen 2 à 4 werkdagen (van maandag t/m vrijdag) bij u thuis bezorgd.

    De verzendkosten bedragen € 1,95 voor bestellingen met een aankoopbedrag boven € 10,00. Naar gelang sommige aanbiedingen zijn de verzendkosten soms gratis. Onze tarieven zijn aan wijzigingen onderhevig.

    Opmerkingen:
    Bestellingen onder de € 10,- kunnen helaas niet door onze systemen in behandeling worden genomen vanwege te hoge verwerkingskosten. Voor aankopen onder € 10,- verwelkomen we u graag in onze winkels. Als u een bestelling plaatst via 'Folderaanbieding', vindt u het bedrag van de portokosten van uw bestelling op uw papieren bestelbon..

  • Hoe gebruik ik een kortingscode?

    +
    • Met een kortingscode profiteer je van extra korting op de natuurlijke verzorgingsproducten van Yves Rocher. Heb je een product gevonden dat je wilt aanschaffen? Klik dan op de productpagina op 'In winkelmandje'.
    • Je krijgt nu een pop-up scherm met de mogelijkheid om verder te shoppen of om naar je winkelmandje te gaan. Zodra je bestelling compleet is kies je voor deze laatste optie. Dit doe je door op “Naar het winkelmandje” te drukken.
    • Bij deze stap krijg je een overzicht van je bestelling te zien. Ook kun je hier eventueel een gratis geschenk toevoegen aan je bestelling en gratis proefmonsters mee bestellen. Wanneer er een actie is met een gratis product bij je bestelling, krijg je deze ook in dit overzicht te zien.
    • Onderaan de pagina kun je ook je Yves Rocher kortingscode verzilveren. Druk hiervoor op het tekstbalkje naast de tekst 'Typ hier uw voordeelcode', typ de code in en klik op 'OK'. De korting wordt automatisch toegepast. Als alles gereed is kun je verdergaan door op 'Volgende' te klikken.
    • Er verschijnt nu opnieuw een pop-up scherm. Je krijgt nu de keuze om in te loggen met een bestaand account, of een nieuw account aan te maken.
    • Je komt nu weer in je winkelwagen terecht. Omdat je alles al correct hebt ingevuld kun je meteen doorgaan door onderaan op 'Volgende' te drukken. Kies nu de gewenste betaalwijze en ga over tot betaling door op 'Bestelling afronden' te klikken.

  • Kan ik mijn tegoed gebruiken wanneer ik een bestelling plaats?

    +

    Het is nu niet mogelijk om een tegoed rechtstreeks te gebruiken tijdens een bestelling op onze website www.yves-rocher.nl. U kunt gebruik maken van uw tegoed door uw tegoedbon alleen of samen met een bestelling te sturen naar het volgende adres:

    Yves Rocher Nederland B.V., Antwoordnummer 125, 4500 VB Oostburg

    U kunt ook vragen om uitbetaling van uw tegoed door contact op te nemen met de Klantenservice van Yves Rocher B.V. Dat kan per e-mail, ons onlineformulier of telefonisch op 035-609 11 22 van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur en zaterdag van 8.00 tot 17.00 uur.

  • Hoe kan ik een vriendin uitnodigen?

    +

    Ik nodig een vriendin uit en ontvang een cadeau naar keuze...

    Uw vriendin is een nieuwe klant of heeft in de afgelopen 2 jaar geen bestelling geplaatst. Daarom kan zij gebruik maken van de vriendinnenaanbieding die in uw schoonheidspakket zit. Uw vriendin kan op de volgende manieren bestellen:

    • Op onze website www.yves-rocher.nl onder 'Folderaanbieding'
    • Telefonisch op nummer 035-609 11 22 van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur en zaterdag van 8.00 tot 17.00 uur
    • Per post door haar bestelbon te sturen naar het volgende adres:
      Yves Rocher Nederland B.V., Antwoordnummer 125, 4500 VB Oostburg

    Uw vriendin ontvangt dan uw cadeau voor de vriendinnenaanbieding in haar pakket, zodat zij het aan u kan geven.

  • Hoe kan ik mijn geschenk ontvangen?

    +

    Wanneer u uw winkelmandje vult, kiest u simpelweg een van de aangeboden geschenken. Wij verwerken uw bestelling met plezier en voegen het geschenk bij in uw pakket.
    Graag merken we op dat indien ondanks onze inspanningen uw geschenk niet beschikbaar is, we het zullen vervangen door een mooi geschenk met eenzelfde of een hogere verkoopprijs.

  • Hoe kan ik via de website gebruik maken van de folderaanbieding?

    +

    U heeft een folderaanbieding ontvangen en wilt die graag via onze website bestellen? Dat kan door hier te klikken of door op onze website www.yves-rocher.nl bovenaan te klikken op 'Folderaanbieding'.

    • U hoeft alleen maar de code van de aanbieding en uw klantnummer in te voeren. De code staat in het kader op uw bestelbon onder uw klantnummer
    • Kies een cadeau
    • Zet de referenties van de gewenste producten in de juiste categorie. Kies de gewenste proefmonsters (uit de 6 aangeboden proefmonsters kunt u er 3 kiezen). Klik op 'Mijn bestelling afronden'
    • Klik op uw winkelmandje om het te betalen totaalbedrag te zien. Bevestig vervolgens uw winkelmandje door op 'bevestigen' te klikken
    • Controleer uw gegevens en kies een leveringsdienst. Geef vervolgens aan of het factuuradres hetzelfde is als het afleveradres en klik op 'voortzetten'
    • Bekijk het overzicht van uw bestellingen. U heeft 2 mogelijkheden: Of u selecteert 'Terug' om uw bestelling te wijzigen of u selecteert 'Voortzetten' om verder te gaan met uw bestelling
    • U bent nu bij het eind van het bestelproces aangekomen. De betaaltermijn en de betaalwijze via overboeking worden nu bevestigd. U ontvangt de factuur dan in uw pakket.
    • Bevestig uw bestelling door te klikken op 'Mijn bestelling afronden'
    • Na het afronden van uw bestelling ontvangt u binnen enkele ogenblikken een bevestiging van uw bestelling in uw mailbox
    • U kunt uw bestelling (na 24 uur vanaf bevestiging) ook volgen via onze website onder 'Folderaanbieding' en dan 'Mijn bestelling volgen/betalen'. U dient dan uw klantnummer en uw toegangscode (dit is uw postcode) in te voeren.

  • Hoe kan ik via de website een bestelling plaatsen (zonder folderaanbieding)?

    +

    U wilt graag een bestelling plaatsen via onze website www.yves-rocher.nl. Dat is heel eenvoudig...

    • Voer uw e-mailadres en uw wachtwoord in (als u onze website voor het eerst gebruikt, vragen wij u om een account aan te maken)
    • Tijdens uw bezoek aan de verschillende onderdelen van onze website kunt u de gewenste producten selecteren en aan uw winkelmandje toevoegen
    • Klik vervolgens op 'Besteloverzicht' (in de rechterbovenhoek) om uw bestelling te bekijken. U kunt hier ook zelf producten verwijderen, uw tegoed selecteren, proefmonsters aanvragen of uw speciale actiecode invoeren.
      Let op: Kortingscodes uit nieuwsbrieven kunnen niet worden gebruikt voor bestellingen die worden gedaan via de link 'Uw folderaanbieding' (code uit een nieuwsbrief waarmee u van bepaalde voordelen kunt profiteren).
    • Vervolgens kunt u de bestelling in uw winkelmandje bevestigen
    • Nadat u de bestelling in uw winkelmandje heeft bevestigd, gaat u naar de volgende stap 'Verzending en betaling'. Wij verzoeken u om een wijze van levering te selecteren of om het afleveradres te wijzigen als dit afwijkt van het factuuradres Ook kunt u uw betaalwijze kiezen (iDEAL, PayPal, Overschrijving).Vergeet niet om onze algemene verkoopvoorwaarden te accepteren. Bevestig hierna uw bestelling. Volg de instructies die horen bij de door u gekozen betaalwijze
    • Zodra uw betaling is goedgekeurd, ontvangt u de bevestiging van uw bestelling
    • U kunt uw bestelling (na 24 uur vanaf bevestiging) ook volgen via onze website onder 'Uw folderaanbieding' en dan 'Status van uw bestelling'. U dient vervolgens uw klantnummer en uw toegangscode (dit is uw postcode) in te voeren

  • Kan ik het geschenk ook ontvangen zonder een bestelling te plaatsen?

    +

    Het geschenk wordt uitsluitend aangeboden als dank voor een geplaatste bestelling.

  • Hoeveel artikelen kan ik bestellen?

    +

    Van elk artikel kunt u maximaal 9 stuks bestellen. Indien u grotere hoeveelheden wilt bestellen, neemt u dan contact op met onze klantenservice op het nummer 035-609 11 22 van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur en zaterdag van 8.00 tot 17.00 uur. Onze medewerksters zijn u graag van dienst.

  • Hoe weet ik of de bevestiging van mijn bestelling is geslaagd?

    +

    Op uw scherm verschijnt een melding met een bevestiging van de bestelling en u ontvangt een e-mail. Alleen wanneer de bestelling volledig is overgekomen verschijnt dit scherm en u ontvangt de e-mail. Bewaar het nummer van uw bestelling goed;
    U heeft het nodig als u later contact met onze klantenservice wilt opnemen met een vraag over uw bestelling. Als u twijfelt of uw bestelling goed is overgekomen, neemt u dan contact op met onze klantenservice op het nummer 035-609 11 22 van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur en zaterdag van 8.00 tot 17.00 uur.


Andere contact opties

e-mail telefoon place

De klantenservice van Yves Rocher staat altijd voor u klaar.