Alle antwoorden op vragen over uw levering

Mijn Levering

  • Hoe kan ik mijn pakket volgen?

    +

    Op onze website http://services.yves-rocher.com/NL kunt u op elk moment bekijken waar uw pakket zich bevindt.

    U kunt zich identificeren met uw klantnummer en uw toegangscode (dit is uw postcode). Klik daarna op 'Naar mijn overzicht'. Uw laatste 10 bestellingen verschijnen meteen op het scherm. Als u in de kolom 'Verzenddienst' klikt, wordt u naar de website van de verzenddienst geleid. Die informeert u over de verzending van uw pakket.

  • Wat zijn de bezorgkosten en levertijden?

    +

    Yves Rocher Nederland B.V. levert uw bestelling bij u thuis via PostNL. Na verwerking wordt uw bestelling binnen 2 à 4 werkdagen (van maandag t/m vrijdag) bij u thuis bezorgd.

    De verzendkosten bedragen € 1,95 voor bestellingen met een aankoopbedrag onder € 25,00. Naar gelang sommige aanbiedingen zijn de verzendkosten soms gratis. Onze tarieven zijn aan wijzigingen onderhevig.

    Opmerkingen:
    Bestellingen onder de € 10,- kunnen helaas niet door onze systemen in behandeling worden genomen vanwege te hoge verwerkingskosten. Voor aankopen onder € 10,- verwelkomen we u graag in onze winkels. Als u een bestelling plaatst via 'Folderaanbieding', vindt u het bedrag van de portokosten van uw bestelling op uw papieren bestelbon.

  • Hoe kan ik mijn factuur betalen?

    +

    Maak gebruik van de acceptgiro of via internetbankieren met het betalingskenmerk of vermeld in de omschrijving het factuurnummer. De uiterste betaaldatum staat vermeld op de acceptgiro.

    Voor de status van uw betaling ga naar http://services.yves-rocher.com/NL en log in met uw klantnummer.

  • Hoe kan ik retourneren of ruilen?

    +

    Voldoet het product niet aan uw verwachtingen? Geen nood!

    U heeft een wettelijke bedenktijd van 14 dagen na de levering om van uw aankoop af te zien. Om van dit recht gebruik te maken, dient u ons binnen deze termijn te informeren over uw besluit om van uw bestelling af te zien, via ons online contactformulier. U ontvangt dan van ons per e-mail een ontvangstbevestiging.

    U dient het product in zijn originele verpakking op zo kort mogelijke termijn en in perfecte staat te retourneren naar het volgende adres:

    Yves Rocher Retourdienst, Antwoordnummer 550, 3800 VB Amersfoort.

    Indien u meer doet met de producten dan het beoordelen ervan en er hierdoor schade aan het product ontstaat, bent u voor deze waardevermindering aansprakelijk. Wij doen er alles aan om het product voor u in te ruilen of aan u terug te betalen uiterlijk binnen 14 dagen vanaf het moment waarop wij uw besluit dat u van uw bestelling afziet, hebben vernomen. Mogelijk wordt met de terugbetaling gewacht tot wij het product hebben terugontvangen of tot wij een verzendbewijs hebben ontvangen. In alle gevallen geschiedt de terugbetaling op een van de volgende manieren:

    • De retourkosten zijn in het algemeen ten laste van Yves Rocher voor zover het pakket in zijn originele verpakking via PostNL naar Yves Rocher Retourdienst, Antwoordnummer 550, 3800 VB Amersfoort wordt verzonden. Bij gebrek zullen de retourkosten ten uwer laste zijn.
    • U kiest ervoor om het product terug te sturen. Wij betalen de prijs van het product terug, exclusief eventuele verzendingskosten. Om redenen van gezondheid en hygiëne kunnen cosmetica en verzorgingsproducten die na ontvangst ontzegeld zijn, niet worden teruggestuurd, behalve indien de producten een defect vertonen. U kiest ervoor om het product terug te sturen. Wij betalen de prijs van het product terug, exclusief eventuele verzendingskosten.

  • Kan ik een schoonheidsproduct in een winkel retourneren of ruilen?

    +

    Helaas is dat momenteel niet mogelijk.

  • Hoe kan ik de bon voor een gratis product die in mijn pakket zat gebruiken?

    +

    U kunt de bon voor een gratis product gebruiken door hem, naar behoren ingevuld, alleen of samen met een bestelling te sturen naar het volgende adres:

    Yves Rocher Nederland B.V., Antwoordnummer 125, 4500 VB Oostburg

  • Wat gebeurt er als ik niet thuis ben wanneer het pakket wordt afgeleverd?

    +

    Als u niet thuis bent wanneer het pakket wordt bezorgd, laat de pakketbezorger een bericht achter in uw brievenbus waarop staat dat u het pakket kunt afhalen bij het dichtstbijzijnde postkantoor of pakketpunt. Vervolgens kunt u óf het pakket afhalen óf verzoeken om een 2e keer langs te komen. Alle informatie hierover staat op het niet-thuisbericht dat uw pakketbezorger in uw brievenbus heeft gedaan.

  • Kan ik op een ander adres dan mijn huisadres laten leveren?

    +

    Ja, wij leveren uw bestelling op het gewenste adres: op uw werk, bij een familielid, bij vrienden of bij uw buren. U kunt dit aangeven in de eerste stap van de bestelprocedure.

    Let op: levering kan alleen plaatsvinden in Nederland.

  • Kan de levering ergens anders plaatsvinden dan in Nederland?

    +

    Levering is alleen mogelijk in Nederland.

  • Mijn bestelling is niet bezorgd. Wat moet ik doen?

    +

    Als uw bestelling na 6 werkdagen niet is geleverd, neemt u dan contact op met onze klantenservice op het nummer 035-609 11 22 van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur en zaterdag van 8.00 tot 17.00 uur.


Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden?

e-mail telefoon place

De klantenservice van Yves Rocher staat altijd voor u klaar.