Alle antwoorden op vragen over uw winkels

DE AANBIEDINGEN VAN WINKELS

  • Is de aanbiedingskaart in alle winkels geldig?

    +

    De aanbiedingskaarts die u thuis ontvangt zijn geldig in alle winkels van Yves Rocher in Nederland. Het adres op de aanbiedingskaart komt overeen met uw vertrouwde winkel.

  • Kan ik verschillende aanbiedingen combineren?

    +

    Aanbiedingen kunnen niet worden gecombineerd en gelden niet voor de producten met een groene stip, accessoires, cadeaukaarten en beautygeschenksets.
    De prijskortingen worden berekend op basis van de adviesprijzen in het Groene Schoonheidsboek van het lopende jaar. Ze zijn beperkt tot 9 schoonheidsproducten per klant.

  • Is de nieuwsbrief 'behandelingen in de schoonheidsinstituut' die ik per e-mail ontvang, geldig in alle winkels?

    +

    Deze nieuwsbrief is geldig in alle winkels die beschikken over een schoonheidsinstituut.

EXCLUSIEVE AANBIEDINGEN VAN DE WINKELS PER E-MAIL

  • Hoe kan ik exclusieve aanbiedingen van de winkels per e-mail ontvangen?

    +

    De schoonheidsadviseuse in uw Yves Rocher-winkel noteert graag de gegevens die nodig zijn om u de nieuwsbrief toe te zenden.
    U zult dan regelmatig per e-mail exclusieve uitnodigingen (cadeaus, kortingsaanbiedingen) ontvangen die geldig zijn in uw winkel, op vertoon van de uitgeprinte bon. Natuurlijk is uw e-mailadres vertrouwelijk en zal niet zonder uw goedkeuring aan derden worden verstrekt. Bovendien kunt u zich altijd met één simpele muisklik afmelden voor de nieuwsbrief.

  • Zijn de exclusieve aanbiedingen die ik per e-mail ontvang, geldig in alle winkels van Yves Rocher?

    +

    Aanbiedingen van schoonheidsproducten zijn geldig in alle winkels van Yves Rocher in Nederland, op vertoon van de vooraf uitgeprinte bon met daarop de barcode van uw aanbieding.

  • Ik wil de exclusieve aanbiedingen van de Yves Rocher‑winkels niet langer per e-mail ontvangen.

    +

    U kunt zich altijd afmelden door het aanklikken van de link die onder- of bovenaan alle e-mailberichten van de Yves Rocher‑winkels staat. Als dit problemen oplevert, neemt u dan per e-mail contact op met onze klantenservice via ons onlineformulier. Vermeld daarbij s.v.p. uw achternaam, voornaam, e-mailadres en, als u die heeft, het nummer van uw klantenkaart.

  • Mijn e-mailadres is gewijzigd. Hoe kan ik dit doorgeven?

    +

    U kunt de wijziging van uw e-mailadres in uw winkel doorgeven aan de schoonheidsadviseuse.

    Of

    U neemt contact op met onze klantenservice via ons onlineformulier. Vermeld daarbij s.v.p. uw achternaam, voornaam, uw oude e-mailadres en, indien bekend, het nummer van uw klantenkaart.

  • Wordt het e-mailadres dat ik Yves Rocher toevertrouw aan andere bedrijven doorgegeven?

    +

    Nee, uw e-mailadres wordt vertrouwelijk behandeld. Het wordt alleen doorgegeven indien u daarmee instemt.

BEHANDELINGEN IN DE schoonheidsinstituutS VAN YVES ROCHER

  • Wat zijn de tarieven voor een behandeling in een schoonheidsinstituut?

    +

    Elke winkel is vrij zijn eigen prijzen vast te stellen. Wij adviseren u om contact op te nemen met de Yves Rocher‑winkel van uw keuze.

  • Moet ik voor een behandeling in een schoonheidsinstituut een afspraak maken?

    +

    Wij adviseren u nadrukkelijk om voor een behandeling in een schoonheidsinstituut telefonisch of online een afspraak te maken bij uw Yves Rocher‑winkel.

  • Ik wil graag een behandeling in een schoonheidsinstituut cadeau geven. Hoe doe ik dat?

    +

    Om de weldaad van de schoonheidsinstituut te laten ervaren, kunt u een Yves Rocher cadeaukaart met een waarde naar keuze geven. De cadeaukaarten van Yves Rocher kunnen worden gebruikt voor alle schoonheidsproducten en voor behandelingen in onze schoonheidsinstituuts.
    Ze zijn verkrijgbaar in de winkels van Yves Rocher in Nederland en worden in die winkels als betaalmethode geaccepteerd.


Kunt u het antwoord op uw vraag niet vinden?

e-mail telefoon place

De klantenservice van Yves Rocher staat altijd voor u klaar.