ajax error

This action generated an error, probably on our side, you can reload this page and retry

Error reason : unknown

Yves Rocher
0
Hallo, hoe kunnen wij je helpen?
Meest gestelde vragen
Mijn account
Mijn bestelling
Mijn levering
Onze services
Onze producten
Carrières

    Meest gestelde vragen

    Kan ik op de website www.yves-rocher.nl veilig betalen?

    Ja, alle informatie met betrekking tot je bestelling en je online betalingen zijn volledig beveiligd. Ze worden versleuteld (SSL-protocol) gecommuniceerd aan een Secure Payment Service Provider die de bankservers raadpleegt om misbruik en fraude te voorkomen en om Yves Rocher Belgique NV de toestemming te geven voor je betaling. Op geen enkel moment is Yves Rocher Belgique NV in het bezit van het volledige kaartnummer dat je hebt ingevoerd op onze website www.yves-rocher.nl of de gegevens van je Paypal-account.

    Alle informatie is versleuteld, zodat je in alle veiligheid kunt kopen en betalen op onze website www.yves-rocher.nl !

    Wat zijn de bezorgkosten en levertijden?

    Bij Yves Rocher Belgique NV kun je kiezen uit verschillende leveringsdiensten:

    1. Aflevering bij een Mondial Relay afhaalpunt: Na ontvangst van jouw internetbestelling wordt de bestelling binnen 3 - 5 werkdagen (van maandag t/m vrijdag) geleverd aan het door jou gekozen Mondial Relay afhaalpunt/

    2. Aflevering bij jou thuis per Post NL: jouw internetbestelling wordt binnen 3 - 5 werkdagen (van maandag t/m vrijdag) na ontvangst geleverd met Post NL.

    De verzendingskosten zijn afhankelijk van de bestellingswijze of van de gebruikte aanbieding en de gekozen leveringswijze. Voor een levering via Post NL bedragen de verzendingskosten bijvoorbeeld €3,60 voor een internetbestelling boven de €10. Onze tarieven zijn aan wijzigingen onderhevig.

    Opmerkingen:
    Bestellingen onder de €10 kunnen helaas niet door onze systemen in behandeling worden genomen vanwege te hoge verwerkingskosten. Voor aankopen onder €10 verwelkomen we je graag in onze winkels. Als je een bestelling plaatst via 'Folderaanbieding', vind je het bedrag van de portokosten van jouw bestelling op de papieren bestelbon.

    Hoe kan ik mijn pakket volgen?

    Op onze website http://services.yves-rocher.com/NL kun je op elk moment bekijken waar jouw pakket zich bevindt.

    Je kunt je identificeren met jouw klantennummer en jouw toegangscode (dit is jouw postcode). Klik daarna op 'Naar mijn overzicht'. De laatste 10 bestellingen verschijnen meteen op het scherm. Als je in de kolom 'Verzenddienst' klikt, wordt je naar de website van de distributeur geleid. Die informeert je over de verzending van jouw pakket.

    Hoe kan ik retourneren of ruilen?

    Voldoet het product niet aan jouw verwachtingen? Geen nood!

    Afhankelijk van de leveringswijze die je hebt gekozen, heb je de mogelijkheid om jouw pakket terug te sturen via Post NL of via Mondial Relay.

    Indien je werd geleverd door Post NL , hoef je enkel naar het postkantoor van uw keuze te gaan en het pakket naar ons terug te sturen op het volgende adres Yves Rocher Belgique NV, Retourdienst  - Antwoordnummer 550 – 3800VB Amersfoort

    Indien je werd geleverd door Mondial Relay , gebruik je de volgende link
     https://retours.mondialrelay.com/d/B1YVESRY/?Country=NL&Language=NL&SiteId=retourhl en volg je de instructies op het scherm om een terugzendetiket af te drukken.
    Breng daarna jouw pakket naar het gekozen Mondial Relay afhaalpunt.

    Wij doen er alles aan om het product na ontvangst binnen de 14 dagen te ruilen of terug te betalen, nadat je hebt laten weten dat je het wilt retourneren. De terugbetaling kan worden uitgesteld totdat we het product of een bewijs van verzending hebben ontvangen. In alle gevallen gebeurt de terugbetaling op een van de volgende manieren:

    1. Het pakket wordt in zijn geheel geretourneerd en wij betalen de prijs van het pakket en eventuele verzendkosten en de retourkosten terug.
    2. Het pakket wordt niet in zijn geheel teruggestuurd (je houdt een of meerdere van de bestelde artikelen), wij betalen de prijs van het (de) geretourneerde product(en), eventuele verzendkosten worden niet terugbetaald, wij dragen de directe kosten van de retourzending.
    3. Het product wordt wegens een fout van ons geretourneerd. Wij betalen je het product, de eventuele verzendkosten en de kosten van retourzending terug.


    De retourkosten zijn in het algemeen ten laste van Yves Rocher voor zover het pakket in zijn originele verpakking (indien mogelijk) via PostNL naar Yves Rocher Belgique NV Retourdienst, Antwoordnummer 550, 3800 VB Amersfoort wordt verzonden. Bij gebrek zullen de directe retourkosten voor jouw rekening zijn.

    Daarnaast heb je ook een wettelijke bedenktijd van 14 dagen na de levering om van jouw aankoop af te zien. Om van dit retourrecht gebruik te maken, kun je ons schriftelijk meedelen dat je de aankoop retourneert binnen 14 kalenderdagen vanaf de dag volgend op zijn ontvangst. Gebruik hiervoor het wettelijke retourformulier of stuur een eenduidige verklaring met alle informatie die nodig is om je verzoek te verwerken. Je moet het product in zijn oorspronkelijke verpakking en in perfecte staat (voor zover mogelijk), samen met je verklaring en ten laatste binnen de 14 kalenderdagen vanaf de notificatie van je beslissing om jouw aankoop te retourneren, terugsturen naar Yves Rocher Belgique NV, Retourdienst Antwoordnummer 550, 3800 VB, Amersfoort. Yves Rocher verbindt zich om geen enkele uitzondering te maken op het retourrecht. We verbinden ons ertoe om het product te ruilen of, indien je dat wenst, terug te betalen binnen 14 dagen na ontvangst door ons.

    Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

    Allereerst dien je in te loggen op jouw account door bovenaan de pagina, direct boven de navigatiebalk te klikken op 'Inloggen'. Log in met jouw e-mailadres en jouw wachtwoord. In 'Mijn account' ga je naar 'Mijn persoonlijke gegevens'. Hier kun je jouw e-mailadres wijzigen. Belangrijk: Wanneer je jouw e-mailadres wijzigt, verandert de inlognaam van jouw account mee!

    Mijn account

    Hoe kan ik op de website van Yves Rocher een account aanmaken?

    Je kunt jouw account meteen aanmaken op de homepage door te klikken op 'Inloggen' bovenaan de pagina, direct boven de navigatiebalk. Klik daarna op Mijn account aanmaken'.
    Vervolgens hoef je alleen jouw persoonlijke gegevens en jouw e-mailadres in te vullen op het formulier voor het aanmaken van een account.
    Daarna kies je een wachtwoord, wat je twee keer moet invoeren. Vervolgens dien je alleen nog jouw nieuw account te bevestigen. Klik daarvoor onderaan het scherm op de knop 'Mijn account aanmaken'.

    Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

    Allereerst dien je in te loggen op jouw account door bovenaan de pagina, direct boven de navigatiebalk te klikken op 'Inloggen'. Log in met jouw e-mailadres en jouw wachtwoord. In 'Mijn account' ga je naar 'Mijn persoonlijke gegevens'. Hier kun je jouw e-mailadres wijzigen. Belangrijk: Wanneer je jouw e-mailadres wijzigt, verandert de inlognaam van jouw account mee!

    Hoe bescherm ik mezelf tegen valse e-mails?

    Denk je dat je een phishingmail hebt ontvangen waarin de afzender zich voordoet als Yves Rocher?
    Gelieve ons dit zo snel mogelijk te melden door contact op te nemen met onze klantenservice per e-mail of op het nummer 035-609 11 22 van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 20.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur. We zullen het bericht dan analyseren zodat we zo adequaat mogelijk kunnen reageren in het belang van onze klanten.

    Heb je op deze e-mail gereageerd en jouw persoonlijke gegevens en bankpasnummer ingevoerd op de valse website?
    Dan adviseren we je om ook zo snel mogelijk contact op te nemen met jouw bank.

    Wat is phishing?
    Phishing is een vorm van fraude waarbij e-mails worden verzonden, of pop-upvensters worden gecreëerd, waarbij men zich voordoet als een bedrijf (of een bank of een overheidsinstelling) met als doel om internetgebruikers persoonlijke gegevens (identiteit, bankpasnummer e.d.) afhandig te maken. Meestal wordt de internetbezoeker onder het excuus dat hij zijn persoonlijke gegevens moet bijwerken of dat hij kan profiteren van een aantrekkelijke aanbieding, gevraagd om te klikken op een hyperlink naar een nepwebsite met een invulformulier. Als de internetbezoeker zijn gegevens invoert, beschikken de fraudeurs over die gegevens en kunnen ze die voor zichzelf gebruiken.

    Wat kun je het beste doen in geval van een verdachte e-mail?
    - Reageer nooit op dergelijke verzoeken.
    Houd er rekening mee dat YVES ROCHER jou nooit in een e-mail zal vragen om jouw vertrouwelijke informatie (bankgegevens, geheime code...).

    In geval van dubieuze e-mail:
    - Open nooit de bijlagen, deze kunnen een virus bevatten
    - Klik nooit op een link in een e-mail die afkomstig is van een bron waarvan je niet zeker bent

    Ook adviseren wij je om een virusscanner op jouw computer te installeren, een spamfilter te gebruiken voor jouw e-mail en regelmatig te controleren of deze geactiveerd en up-to-date zijn.

    Hoe kan ik me uitschrijven voor de Yves Rocher nieuwsbrief?

    INTERNET NIEUWSBRIEF: Om je af te melden van onze internetnieuwsbrief ga je naar de hiervoor bestemde afmeldpagina door hier te klikken. Voer jouw e-mailadres in (in kleine letters) en klik vervolgens op de knop "Valideren". Jouw afmelding zal binnen enkele uren effectief zijn.

    WINKELNIEUWSBRIEF : Om je af te melden van onze winkelnieuwsbrief, kun je de aanvraag doen via onze contactpagina door hier te klikken.

    Mijn bestelling

    Hoe kan ik via de website een bestelling plaatsen [LET OP, DIT IS IETS ANDERS DAN DE FOLDERAANBIEDING]?

    Je wilt graag een bestelling plaatsen via onze website www.yves-rocher.nl. Dat is heel eenvoudig...

    1. Voer jouw e-mailadres en jouw wachtwoord in (als je onze website voor het eerst gebruikt, vragen we je om hier een account aan te maken)
    2. Tijdens jouw bezoek aan de verschillende onderdelen van onze website kun je de gewenste producten selecteren en aan het winkelmandje toevoegen
    3. Klik vervolgens op 'Winkelmandje' (het icoontje rechtsboven met het winkeltasje) om de bestelling te bekijken. Je kunt hier ook zelf producten verwijderen, cadeautjes toevoegen, samples aanvragen of een speciale kortingscode invoeren.
    Let op: Kortingscodes uit nieuwsbrieven kunnen niet worden gebruikt voor bestellingen die worden gedaan via de link 'Folderaanbieding' en het is niet mogelijk om ze op te tellen. 1 bestelling = 1 couponcode.
    4. Vervolgens kun je de bestelling in jouw winkelmandje bevestigen.
    5. Nadat je de bestelling in het winkelmandje hebt bevestigd, ga je naar de volgende stap 'Verzending en betaling'. Wij verzoeken je om een leveringsmethode (Thuis of via een Mondial Relay afhaalpunt) en betaalmethode te kiezen (iDeal, PayPal of Creditcard, het aanbod kan per persoon verschillen). Vergeet niet om onze algemene verkoopvoorwaarden te accepteren. Bevestig hierna de bestelling. Volg de instructies op die horen bij de door jouw gekozen betaalwijze.
    6. Zodra de betaling is goedgekeurd, ontvang je de bevestiging van de bestelling via email.
    7. Je kunt de bestelling (vanaf 24 uur na bevestiging) ook volgen via onze website, bij de rubiek 'Volg of betaal mijn bestelling'.

    Wat zijn de betalingsmethoden op onze site www.yves-rocher.nl?

    De betaling van je aankopen op onze site www.yves-rocher.nl gebeurt uitsluitend in euro's en met keuze tussen de verschillende veilige betaalmethoden hieronder:

    Met iDeal: een beveiligde betaalmethode via jouw eigen bank. Selecteer jouw bank, volg de betaalinstructies en kom na de bevestiging weer bij ons op de website.

    Met PayPal: Selecteer bij het kiezen van de betaalmethode "PayPal" en valideer vervolgens jouw bestelling. Je wordt dan doorgestuurd naar de PayPal-website waar je gevraagd wordt jouw e-mailadres en wachtwoord in te voeren. Volg daarna de instructies.

    Met creditcard: er wordt je gevraagd om jouw Visa of Mastercard creditcard- en controlenummer in te voeren. De vervaldatum wordt ook aangevraagd.

    Kan ik op de website www.yves-rocher.nl veilig betalen?

    Ja, alle informatie met betrekking tot je bestelling en je online betalingen zijn volledig beveiligd. Ze worden versleuteld (SSL-protocol) gecommuniceerd aan een Secure Payment Service Provider die de bankservers raadpleegt om misbruik en fraude te voorkomen en om Yves Rocher Belgique NV de toestemming te geven voor je betaling. Op geen enkel moment is Yves Rocher Belgique NV in het bezit van het volledige kaartnummer dat je hebt ingevoerd op onze website www.yves-rocher.nl of de gegevens van je Paypal-account.

    Alle informatie is versleuteld, zodat je in alle veiligheid kunt kopen en betalen op onze website www.yves-rocher.nl !

    Wat zijn de bezorgkosten en levertijden?

    Bij Yves Rocher Belgique NV kun je kiezen uit verschillende leveringsdiensten:

    1. Aflevering bij een Mondial Relay afhaalpunt: Na ontvangst van jouw internetbestelling wordt de bestelling binnen 3 - 5 werkdagen (van maandag t/m vrijdag) geleverd aan het door jou gekozen Mondial Relay afhaalpunt/

    2. Aflevering bij jou thuis per Post NL: jouw internetbestelling wordt binnen 3 - 5 werkdagen (van maandag t/m vrijdag) na ontvangst geleverd met Post NL.

    De verzendingskosten zijn afhankelijk van de bestellingswijze of van de gebruikte aanbieding en de gekozen leveringswijze. Voor een levering via Post NL bedragen de verzendingskosten bijvoorbeeld €3,60 voor een internetbestelling boven de €10. Onze tarieven zijn aan wijzigingen onderhevig.

    Opmerkingen:
    Bestellingen onder de €10 kunnen helaas niet door onze systemen in behandeling worden genomen vanwege te hoge verwerkingskosten. Voor aankopen onder €10 verwelkomen we je graag in onze winkels. Als je een bestelling plaatst via 'Folderaanbieding', vind je het bedrag van de portokosten van jouw bestelling op de papieren bestelbon.

    Wat is het minimum bestelbedrag voor een aankoop op onze website www.yves-rocher.nl of via de postorderaanbieding?

    Het minimum aankoopbedrag voor een bestelling is €10,00 (exclusief verzendkosten). Door de verwerkingskosten kunnen we de bestellingen van minder dan €10,00 niet verwerken. Voor dit soort aankopen kun je terecht in een van onze winkels !

    Kan ik mijn tegoed gebruiken wanneer ik een bestelling plaats?

    Het is nu niet mogelijk om een tegoed rechtstreeks te gebruiken tijdens een bestelling op onze website www.yves-rocher.nl. Je kunt gebruik maken van jouw tegoed door de tegoedbon alleen of samen met een bestelling te sturen naar het volgende adres:

    Yves Rocher Belgique SA, Postbus 125, 4500 VB Oostburg

    Je kunt ook vragen naar uitbetaling van jouw tegoed door contact op te nemen met de Klantenservice van Yves Rocher Belgique SA. Dat kan per e-mail, door hier te klikken of telefonisch op 035-609 11 22 van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 20.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

    Hoe kan ik mijn geschenk ontvangen?

    Wanneer je het winkelmandje vult op de website, kies je simpelweg een van de aangeboden geschenken. Wij verwerken jouw bestelling met plezier en voegen het geschenk toe aan het pakket. Graag merken we op dat indien ondanks onze inspanningen jouw geschenk niet beschikbaar is, we het zullen vervangen door een mooi geschenk met eenzelfde of een hogere verkoopprijs.

    Hoe kan ik via de website gebruik maken van de folderaanbieding?

    Je hebt een folderaanbieding ontvangen en wil die graag via onze website bestellen? Dat kan door hier te klikken.

    Gebruik de gepersonaliseerde code van de aanbieding in het vakje boven jouw adres op het bestelformulier.

    Kan ik het geschenk ook ontvangen zonder een bestelling te plaatsen?

    Het geschenk wordt uitsluitend aangeboden als dank voor een geplaatste bestelling.

    Hoeveel artikelen kan ik bestellen?

    Van elk artikel kunnen er maximaal 9 stuks besteld worden. Indien je grotere hoeveelheden wilt bestellen, neem dan contact op met onze klantenservice op het nummer 035-609 11 22 van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 20.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur. Onze medewerksters zijn je graag van dienst.

    Hoe weet ik of de bevestiging van mijn bestelling is geslaagd?

    Op het scherm verschijnt een melding met een bevestiging van de bestelling en je ontvangt een e-mail. Alleen wanneer de bestelling volledig is overgekomen verschijnt dit scherm en ontvang je de e-mail. Bewaar het nummer van de bestelling goed. Je hebt het nodig als je later contact met onze klantenservice wilt opnemen met een vraag over de bestelling.
    Als je twijfelt of de bestelling goed is overgekomen, neem dan contact op met onze klantenservice op het nummer 035-609 11 22 van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 20.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

    Alles bekijken

    Mijn levering

    Hoe kan ik mijn pakket volgen?

    Op onze website http://services.yves-rocher.com/NL kun je op elk moment bekijken waar jouw pakket zich bevindt.

    Je kunt je identificeren met jouw klantennummer en jouw toegangscode (dit is jouw postcode). Klik daarna op 'Naar mijn overzicht'. De laatste 10 bestellingen verschijnen meteen op het scherm. Als je in de kolom 'Verzenddienst' klikt, wordt je naar de website van de distributeur geleid. Die informeert je over de verzending van jouw pakket.

    Wat zijn de bezorgkosten en levertijden?

    Bij Yves Rocher NV kun je kiezen uit verschillende leveringsdiensten:

    1. Aflevering bij een Mondial Relay afhaalpunt: Na ontvangst van jouw internetbestelling wordt de bestelling binnen 3 - 5 werkdagen (van maandag t/m vrijdag) geleverd aan het door jou gekozen Mondial Relay afhaalpunt. 

    2. Aflevering bij jou thuis door Post NL: na ontvangst van jouw internetbestelling wordt de bestelling binnen 3 - 5 werkdagen (van maandag t/m vrijdag) geleverd. 

    De verzendingskosten zijn afhankelijk van de bestellingswijze of van de gebruikte aanbieding en de gekozen leveringswijze. Voor een levering via Post NL bedragen de verzendingskosten bijvoorbeeld €3,60 voor een internetbestelling boven de €10. Onze tarieven zijn aan wijzigingen onderhevig.

    Opmerkingen:
    Bestellingen onder de €10 kunnen helaas niet door onze systemen in behandeling worden genomen vanwege te hoge verwerkingskosten. Als je een bestelling plaatst via 'Folderaanbieding', vind je het bedrag van de portokosten van jouw bestelling op de papieren bestelbon.

    Hoe kan ik mijn factuur betalen?

    Je kunt er voor kiezen om binnen 30 dagen zelf het bedrag over te schrijven aan de hand van de gegevens op de meegeleverde betaalinstructies. Je betaalt dus pas wanneer je het pakket thuis hebt.

    Indien je al betaald hebt, hoef je niets te doen. Voor de status van de betaling ga naar http://services.yves-rocher.com/NL en log in met jouw klantennummer.

    Hoe kan ik retourneren of ruilen?

    Voldoet het product niet aan jouw verwachtingen? Geen nood!

    Afhankelijk van de leveringswijze die je hebt gekozen, heb je de mogelijkheid om jouw pakket terug te sturen via Post NL of via Mondial Relay.

    Indien je werd geleverd door Post NL , hoef je enkel naar het postkantoor van uw keuze te gaan en het pakket naar ons terug te sturen op het volgende adres Yves Rocher Belgique NV, Retourdienst  - Antwoordnummer 550 – 3800VB Amersfoort

    Indien je werd geleverd door Mondial Relay , gebruik je de volgende link
     https://retours.mondialrelay.com/d/B1YVESRY/?Country=NL&Language=NL&SiteId=retourhl en volg je de instructies op het scherm om een terugzendetiket af te drukken.
    Breng daarna jouw pakket naar het gekozen Mondial Relay afhaalpunt.

    Wij doen er alles aan om het product na ontvangst binnen de 14 dagen te ruilen of terug te betalen, nadat je hebt laten weten dat je het wilt retourneren. De terugbetaling kan worden uitgesteld totdat we het product of een bewijs van verzending hebben ontvangen. In alle gevallen gebeurt de terugbetaling op een van de volgende manieren:

    1. Het pakket wordt in zijn geheel geretourneerd en wij betalen de prijs van het pakket en eventuele verzendkosten en de retourkosten terug.
    2. Het pakket wordt niet in zijn geheel teruggestuurd (je houdt een of meerdere van de bestelde artikelen), wij betalen de prijs van het (de) geretourneerde product(en), eventuele verzendkosten worden niet terugbetaald, wij dragen de directe kosten van de retourzending.
    3. Het product wordt wegens een fout van ons geretourneerd. Wij betalen je het product, de eventuele verzendkosten en de kosten van retourzending terug.


    De retourkosten zijn in het algemeen ten laste van Yves Rocher voor zover het pakket in zijn originele verpakking (indien mogelijk) via PostNL naar Yves Rocher Belgique NV Retourdienst, Antwoordnummer 550, 3800 VB Amersfoort wordt verzonden. Bij gebrek zullen de directe retourkosten voor jouw rekening zijn.

    Daarnaast heb je ook een wettelijke bedenktijd van 14 dagen na de levering om van jouw aankoop af te zien. Om van dit retourrecht gebruik te maken, kun je ons schriftelijk meedelen dat je de aankoop retourneert binnen 14 kalenderdagen vanaf de dag volgend op zijn ontvangst. Gebruik hiervoor het wettelijke retourformulier of stuur een eenduidige verklaring met alle informatie die nodig is om je verzoek te verwerken. Je moet het product in zijn oorspronkelijke verpakking en in perfecte staat (voor zover mogelijk), samen met je verklaring en ten laatste binnen de 14 kalenderdagen vanaf de notificatie van je beslissing om jouw aankoop te retourneren, terugsturen naar Yves Rocher Belgique NV, Retourdienst Antwoordnummer 550, 3800 VB, Amersfoort. Yves Rocher verbindt zich om geen enkele uitzondering te maken op het retourrecht. We verbinden ons ertoe om het product te ruilen of, indien je dat wenst, terug te betalen binnen 14 dagen na ontvangst door ons.

    Hoe kan ik de bon voor een gratis product die in mijn pakket zat gebruiken?

    Je kunt de bon voor een gratis product gebruiken door hem, naar behoren ingevuld, alleen of samen met een bestelling te sturen naar het volgende adres:

    Yves Rocher Belgique NV, Postbus 125, 4500 VB Oostburg

    Kan ik op een ander adres dan mijn huisadres laten leveren?

    Ja, wij leveren de bestelling op het gewenste adres: op jouw werk, bij een familielid, bij vrienden of bij de buren. Je kunt dit aangeven in de eerste stap van de bestelprocedure.
    Let op: levering kan alleen plaatsvinden in Nederland.

    Kan de levering ergens anders plaatsvinden dan in Nederland?

    Levering is alleen mogelijk in Nederland.

    Mijn bestelling is niet bezorgd. Wat moet ik doen?

    Als de bestelling na 5 werkdagen niet is geleverd, neem dan contact op met onze klantenservice op het nummer 035-609 11 22 van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 20.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.
    Alles bekijken

    Onze services

    Waar kan ik beautyadvies krijgen?

    Wil je graag tips of aanvullend advies over het gebruik van een crème, lotion of make-upproducten?

    Je hebt twee mogelijkheden:
    - Op de website kun je al onze schoonheidsadviezen lezen.
    - Je kunt nu meteen contact opnemen met jouw schoonheidsadviseuse op het nummer 035-609 11 22. Zij beantwoorden jouw vragen en adviseren je over schoonheidsproducten die afgestemd zijn op jouw behoeften.

    Onze producten

    Ik ben teleurgesteld dat de verkoop van een bepaald product is stopgezet.

    Dankzij permanent onderzoek zijn er jaarlijks productinnovaties. Om je steeds weer betere producten te kunnen aanbieden, moeten we soms producten vervangen.

    Om te ontdekken welk product het beste aansluit bij jouw behoeften, kun je nu meteen contact opnemen met jouw schoonheidsadviseuse op het nummer 035-609 11 22.

    Worden jullie producten op dieren getest?

    Wij testen onze producten niet op dieren. Het merk Yves Rocher voert al jaren strijd tegen het gebruik van dieren voor het testen van cosmeticaproducten. Al in 1989 stelde het merk voor om het testen van eindproducten op dieren te vervangen door alternatieve methoden. Yves Rocher moedigde andere belangrijke economische spelers aan om dat voorbeeld te volgen. In 1992 overhandigde de dierenbescherming ons overigens een gouden medaille als beloning voor onze inzet ten voordele van dieren.

    Carrières

    Wil je graag op functies bij het hoofdkantoor van Yves Rocher Benelux solliciteren?

    Wil je graag het team van Yves Rocher komen versterken en nieuwe avonturen beleven, zowel in professioneel als in menselijk opzicht?

    Wij werven mensen aan met diverse profielen, zoals productmanager, sectormanager en controller. Ontdek ons aanbod van jobs en stageplekken en stel je meteen kandidaat op de website https://jobs.yves-rocher.be/nl.

    Onze afdeling human resources zal jouw kandidaatstelling zorgvuldig bestuderen en je een antwoord sturen.
Updated op 21/02/2023

Stuur ons een E-MAIL

Jouw vraag wordt binnen 3 werkdagen beantwoord.

Bel ons

Ideaal om snel een antwoord op uw vraag te krijgen

Kostprijs lokale oproep
(Ma. t/m vr. van 8:30 tot 20:00 uur, za. van 9:00 tot 17:00 uur)

Product toegevoegd aan jouw wishlistMijn wishlist bekijken