GRATIS LEVERING  vanaf 30€ + een  GESCHENK  bij elke bestelling*

We zijn er voor jou

De huidige situatie is uniek en velen van jullie stellen ons vragen. Je kan hier en op onze sociale media steeds de actuele informatie terugvinden.

 
Wanneer gaan Yves Rocher-winkels en -schoonheidsinstituten opnieuw open?
Sinds maandag 11 mei hebben alle Yves Rocher winkels in Nederland hun deuren opnieuw geopend. Onze Schoonheidsinstituten in Nederland hebben op 18 mei opnieuw hun deuren geopend. Voor jouw veiligheid en die van onze medewerkers hebben we strenge gezondheidsmaatregelen getroffen die je via deze link kunt raadplegen. De directie en het hele Yves Rocher Benelux team zullen blij zijn je terug te zien ! ❤  
Vanaf wanneer kan ik een afspraak maken in het schoonheidsinstituut?
Onze Nederlandse Schoonheidsinstituten hebben op 18 mei opnieuw hun deuren geopend. Onze winkelteams maken graag telefonisch een afspraak voor jou. Online afspraken maken is ook opnieuw mogelijk.
Zullen alle soorten instituutverzorgingen worden uitgevoerd?
Onze schoonheidsbehandelingskaart zal zich tijdelijk beperken tot lichaamsverzorgingen met LPG verzorgingen en lichaamsontharingen, uiteraard met versterkte hygiënemaatregelen voor jouw veiligheid en comfort.

Naar aanleiding van de beslissing van de regering is het dragen van een mondmasker of een bescherming van de neus en de mond verplicht voor onze klanten en medewerkers. Vergeet deze niet als je naar je afspraak komt in ons Schoonheidsinstituut, anders zullen onze schoonheidsspecialistes helaas je behandeling niet mogen uitvoeren. 
Wij danken je bij voorbaat voor het respecteren van deze regels die bijdragen aan jouw veiligheid en die van onze teams!
 

ONZE BETROKKENHEID

Hoe garanderen jullie de veiligheid van jullie medewerkers en klanten bij online bestellingen?
In de actuele situatie is onze eerste prioriteit het waarborgen van de veiligheid, de gezondheid en het welzijn van onze medewerkers.
Met betrekking tot de medewerkers die fysiek aanwezig zijn op onze vestigingen, hebben we versterkte veiligheidsmaatregelen voor hun gezondheid getroffen: levering van hydro-alcoholische gels, afstand tussen de werkplekken, regelmatige controle van de lichaamstemperatuur van de medewerkers.
Wij zetten ons in om je in de best mogelijke omstandigheden van dienst te zijn en wij passen onze activiteiten dagelijks aan. 
Welke veiligheidsmaatregelen worden er in de winkel getroffen?
Wij hebben volgende veiligheidsmaatregelen genomen, om een maximale bescherming te kunnen bieden voor jou en ons verkoopsteam:
- WE HEBBEN STRENGERE HYGIËNE- EN VEILIGHEIDSMAATREGELEN GETROFFEN in de winkel,
- MAXIMAAL 1 KLANT per 10 m² in de winkel,
- ONTSMETTEN VAN DE HANDEN MET HYDROALCOHOLISCHE GEL bij de ingang,
- HOUD 1,50 METER AFSTAND van de andere mensen in de winkel.
Welke veiligheidsmaatregelen zijn er in het schoonheidsinstituut getroffen?
Voor een optimale bescherming voor jou en je schoonheidsspecialiste, vind je hieronder een overzicht van de aanvullende hygiëne- en veiligheidsmaatregelen die we hebben getroffen om onze schoonheidsbehandelingen in de best mogelijke omstandigheden te blijven aanbieden:

1 - STRENGER HYGIËNEPROTOCOL:
- Alle ruimtes en oppervlakken worden meerdere keren per dag grondig schoongemaakt en gedesinfecteerd,
- Alle linnen worden na elke klant systematisch vervangen,
- We gebruiken bij voorkeur wegwerpaccessoires.

2 - BESCHERMINGSMAATREGELEN:
- Er staan flacons met hydroalcoholische gel tot jouw beschikking,
- De schoonheidsspecialistes houden zich aan een streng handenwasprotocol,
- De schoonheidsspecialistes dragen beschermende accessoires en kleding.

3 - MOMENTEEL BIEDEN WE TIJDELIJK ENKEL LPG BEHANDELINGEN EN ONTHARINGEN AAN:
- Om risicovol contact (zoals contact met het gezicht en de handen) te vermijden :
- zijn gezichtsontharing en gelaatsbehandelingen tijdelijk niet mogelijk,
- Voor de lichaamsverzorging zijn momenteel alleen LPG-behandelingen beschikbaar.

Je vindt al deze maatregelen aan de ingang van je Yves Rocher-instituut.

Naar aanleiding van de beslissing van de regering is het dragen van een mondmasker of een bescherming van de neus en de mond verplicht voor onze klanten en medewerkers. Vergeet deze niet als je naar je afspraak komt in ons Schoonheidsinstituut, anders zullen onze schoonheidsspecialistes helaas je behandeling niet mogen uitvoeren. 
Wij danken je bij voorbaat voor het respecteren van deze regels die bijdragen aan jouw veiligheid en die van onze teams!

 

ONZE LEVERINGSDIENST

Kan ik een bestelling plaatsen op de website?
Ja, onze website blijft uiteraard beschikbaar. Voor elke bestelling met een totale waarde hoger dan € 30,00, zijn de verzendkosten van € 2,95 gratis.
Wat zijn de leveringstermijnen? Zijn ze langer gezien de huidige situatie?
Wij doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat jouw pakje zo snel mogelijk wordt afgeleverd. Door de huidige situatie kan de levering van je bestelling echter tussen de 2 en 5 werkdagen vertraging oplopen. Daarnaast zorgt onze partner PostNL elke dag van de week voor de bezorging van jouw pakjes.
Hoe kan mijn pakje contactloos geleverd worden?
PostNL volgt de richtlijnen van de overheid om verdere verspreiding van het virus te voorkomen. Zo worden er extra maatregelen genomen om het directe contact zo veel mogelijk te beperken. Ontvangers hoeven tot nader order niet meer op het scanapparaat te tekenen voor ontvangst van een pakket. De bezorger zal dat namens de ontvanger doen door de laatste drie tekens van het nummer van paspoort te noteren na ontvangst. Informatie over de bezorgstatus is zoals altijd beschikbaar in de PostNL-app en in de track & trace informatie op de PostNL-website.

 

ONZE AANBIEDINGEN, GESCHENKEN EN BLOESEMPUNTEN

Ik heb een winkel getrouwheidsbeloning die binnenkort vervalt, hoe kan ik daar gebruik van maken?
Wees gerust, we stellen alles in het werk om ervoor te zorgen dat u kunt genieten van uw getrouwheidsbeloning zodra onze winkels weer openen.
Hoe kan ik genieten van mijn geschenk en aanbiedingen van de maand?
Wil je genieten van jouw geschenk en aanbiedingen van de maand? Maak je geen zorgen, ze wachten op jou in je winkel tot en met 11 juni.
Hoe kan ik genieten van mijn verjaardagsgeschenk?
Heb je onlangs je verjaardag gevierd en kreeg je een uitnodiging om je cadeau op te halen in de winkel? Maak je geen zorgen, wij houden jouw geschenken aan de kant voor jou in de winkel. De geldigheidsdata van de per post ontvangen verjaardagsaanbiedingen worden verlengd en zijn geldig t.e.m. 30/06 zodat je er gebruik van kunt maken bij de heropening van onze winkels. Indien dit voor jou niet het geval is (je hebt een verjaardagsaanbieding per e-mail ontvangen) kan je contact opnemen met onze klantenservice die je een persoonlijk antwoord zal geven.
Ik heb mijn verjaardagsmailing niet ontvangen, zal ik die nog ontvangen?
Je hebt jouw verjaardag gevierd in april of mei? Proficiat! En maak je geen zorgen, je zal jouw verjaardagsmailing binnenkort per post ontvangen. We hebben jouw geschenk aan de kant gehouden voor jou in de winkel. Indien je jouw mailing toch niet ontvangt, kan je contact opnemen met onze klantenservice die je een persoonlijk antwoord zal geven.
Ik heb een cadeaukaart waarvan de geldigheidsdatum is verstreken in de periode waarin de winkels gesloten zijn, kan ik de geldigheid ervan verlengen?
Wees gerust, de datum zal worden verlengd. Voor alle cadeaukaarten die tussen 15 maart en 31 mei 2020 vervallen, is de geldigheidsduur verlengd tot 31 juli 2020. 
Uiteraard blijven we tot je dienst en zullen aanwezig zijn om al je vragen te beantwoorden. Onze speciale COVID-19 FAQ zal ook regelmatig worden bijgewerkt om je op de hoogte te houden van de laatste informatie.
 

Zorg goed voor uzelf en uw geliefden!
Het Yves Rocher Benelux team

Jouw voorkeuren met betrekking tot je privacy en het gebruik van cookies
Bij Yves Rocher gebruiken we eerste en derde partij cookies om jouw ervaring te verbeteren en je gepersonaliseerde advertenties aan te bieden.
Meer weten? Kijk hier voor meer informatie