Naar aanleiding van het regeringsbesluit zijn al onze winkels en schoonheidsinstituten gesloten tot 9 febuari.
Heb je een vraag? Je vindt alle antwoorden hier >
Bovendien is de levering op onze website gratis bij aankoop vanaf 30€*!
GRATIS LEVERING vanaf 30€* + een CADEAU bij elke bestelling*

We zijn er voor jou

Als gevolg van de nieuwe overheidsmaatregelen, stellen velen van jullie ons vragen.
Hier en op onze sociale netwerken vind je alle informatie. We werken deze regelmatig bij.

 

WINKELS & SCHOONHEIDSINSTITUTEN

Zijn alle Yves Rocher-winkels en -schoonheidsinstituten gesloten?
Ja, onze winkels en schoonheidsinstituten in Nederland zijn momenteel gesloten. Al zeker tot 9 februari 2021. Alle gemaakte afspraken in het schoonheidsinstituut zijn dus geannuleerd tot die datum. Vanaf nu shop je je favoriete producten en de leukste geschenken, van parfum tot make-up, via yves-rocher.nl. Alles is verkrijgbaar online. 
Vanaf wanneer kan ik een afspraak maken in het Schoonheidsinstituut?
We hebben op dit moment geen informatie over een mogelijke heropening van onze winkels en schoonheidsinstituut. Stay connected! Laten we in tussentijd zorg dragen voor onszelf en elkaar ❤
Wat als ik in de komende weken een afspraak heb gemaakt in een instituut?
De afspraken die tot 9 februari 2021 zijn gemaakt, zijn normaal gezien geannuleerd.
 

ONZE LEVERINGSDIENST

Hoe garanderen jullie de veiligheid van jullie medewerkers en klanten bij online bestellingen?
In de huidige situatie is onze eerste prioriteit het waarborgen van de veiligheid, gezondheid en het welzijn van onze medewerkers.
Met betrekking tot de medewerkers die fysiek aanwezig zijn op onze vestigingen, hebben we versterkte veiligheidsmaatregelen voor hun gezondheid getroffen: levering van hydro-alcoholische gels, afstand tussen de werkplekken, regelmatige controle van de lichaamstemperatuur van de medewerkers...
Wij zetten ons in om je in de best mogelijke omstandigheden van dienst te zijn en passen onze activiteiten dagelijks aan.
Kan ik een bestelling plaatsen op de website?
Ja, onze website blijft uiteraard beschikbaar. Voor elke bestelling met een totale waarde hoger dan € 30,00, zijn de verzendkosten van € 2,95 gratis.
Wat zijn de leveringstermijnen? Zijn ze langer gezien de huidige situatie?
Wij doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat jouw pakje zo snel mogelijk wordt afgeleverd. Door de huidige situatie kan de levering van je bestelling echter tussen de 2 en 5 werkdagen vertraging oplopen. Daarnaast zorgt onze partner PostNL elke dag van de week voor de bezorging van jouw pakjes.
Hoe kan mijn pakje contactloos geleverd worden?
In het geval van een levering die niet in een standaard brievenbus past, maakt de bezorger een contactloze levering. Dit betekent dat de postbode:
- De klant op de hoogte brengt van zijn aankomst (door aan te kloppen of te bellen)
- Het pakket op de dorpel plaatst en onmiddellijk afstand neemt van de deur (minstens 1,5 meter) voordat deze door de klant wordt geopend.
- Tekent in plaats van de klant (maar altijd in aanwezigheid van de klant).
Het doel is om niet in nauw contact te komen en vooral om het pakket niet van hand tot hand te laten gaan. Bij afwezigheid van de ontvanger worden de pakketten in het dichtstbijzijnde open postkantoor gebracht.

 

GETROUWHEIDSBELONINGEN, CADEAUTJES, AANBIEDINGEN EN CADEAUKAARTEN

Ik heb een winkel getrouwheidsbeloning die binnenkort vervalt, hoe kan ik daar gebruik van maken?
Wees gerust! We stellen alles in het werk om ervoor te zorgen dat je kunt genieten van je getrouwheidsbeloning zodra onze winkels weer opengaan.
Ik heb een cadeaukaart waarvan de geldigheidsdatum is verstreken in de periode waarin de winkels gesloten zijn. Kan ik de geldigheid ervan verlengen?
Je hebt een cadeaukaart met een vervaldatum in aantocht? Maak je geen zorgen, de geldigheidsdatum wordt met een paar weken verlengd. Zodanig dat je er nog van kan genieten.
Uiteraard blijven we tot je dienst en zullen aanwezig zijn om al je vragen te beantwoorden. Onze speciale COVID-19 FAQ zal ook regelmatig worden bijgewerkt om je op de hoogte te houden van de laatste informatie.
 

Zorg goed voor uzelf en uw geliefden!
Het Yves Rocher Benelux team

Jouw voorkeuren met betrekking tot je privacy en het gebruik van cookies
Bij Yves Rocher gebruiken we eerste en derde partij cookies om jouw ervaring te verbeteren en je gepersonaliseerde advertenties aan te bieden.
Meer weten? Kijk hier voor meer informatie