GRATIS LEVERING  vanaf 30€ + een  GESCHENK  bij elke bestelling*

Alle antwoorden op vragen over jouw bestelling

Hoe kan ik via de website een bestelling plaatsen [LET OP, DIT IS IETS ANDERS DAN DE FOLDERAANBIEDING]?
Je wilt graag een bestelling plaatsen via onze website www.yves-rocher.nl. Dat is heel eenvoudig...

1. Voer jouw e-mailadres en jouw wachtwoord in (als je onze website voor het eerst gebruikt, vragen we je om hier een account aan te maken)
2. Tijdens jouw bezoek aan de verschillende onderdelen van onze website kun je de gewenste producten selecteren en aan het winkelmandje toevoegen
3. Klik vervolgens op 'Winkelmandje' (het icoontje rechtsboven met het winkeltasje) om de bestelling te bekijken. Je kunt hier ook zelf producten verwijderen, cadeautjes toevoegen, samples aanvragen of een speciale kortingscode invoeren.
Let op: Kortingscodes uit nieuwsbrieven kunnen niet worden gebruikt voor bestellingen die worden gedaan via de link 'Folderaanbieding' en het is niet mogelijk om ze op te tellen. 1 bestelling = 1 couponcode.
4. Vervolgens kun je de bestelling in jouw winkelmandje bevestigen.
5. Nadat je de bestelling in het winkelmandje hebt bevestigd, ga je naar de volgende stap 'Verzending en betaling'. Wij verzoeken je om een leveringsmethode en betaalmethode te kiezen (iDeal, PayPal of Creditcard, het aanbod kan per persoon verschillen). Vergeet niet om onze algemene verkoopvoorwaarden te accepteren. Bevestig hierna de bestelling. Volg de instructies op die horen bij de door jouw gekozen betaalwijze.
6. Zodra de betaling is goedgekeurd, ontvang je de bevestiging van de bestelling via email.
7. Je kunt de bestelling (na 24 uur vanaf bevestiging) ook volgen via onze website, bij de rubiek 'Volg of betaal mijn bestelling'.
Ik koop meestal in winkels, maar wil nu een bestelling online plaatsen. Hoe werkt het?
Wanneer je voor het eerst online een bestelling plaatst, wordt je gevraagd om een online account aan te maken met je e-mailadres. Zodra jouw bestelling in ons magazijn is ontvangen, wordt er een nieuwe internet klantennummer aangemaakt (verschillend van je winkel klantennummer). Deze nieuwe klantnummer zal op de verzendbevestiging (via e-mail) vermeld worden, zodra je pakketje vanuit ons magazijn naar je huis is verzonden.

Je klantnummer verschijnt ook in jouw online account, onder rubriek "Mijn Gegevens". Met behulp van dit internet klantennummer en uw postcode kunt u uw bestellingen op volgend adres opvolgen: services.yves-rocher.com/NL/loginForm.do.

Daar de winkel- en internet klantennummers verschillend zijn, worden de bloesempunten niet opgeteld als je op onze site bestelt.
Kan ik op de website www.yves-rocher.nl veilig betalen en wat zijn de betaalmethoden?

Wat zijn de betaalmethoden?

Hieronder vindt je de verschillende betaalmethoden die worden aangeboden voor online bestellingen:

iDeal: een beveiligde betaalmethode via jouw eigen bank. Selecteer jouw bank, volg de betaalinstructies en kom na de bevestiging weer bij ons op de website.

PayPal: Wanneer je een betaalmethode moet aangeven selecteer je PayPal, waarna je jouw bestelling bevestigt. Vervolgens wordt je naar de website van PayPal geleid waar je wordt gevraagd om jouw e-mailadres en jouw wachtwoord in te geven. Volg daarna de instructies op de PayPal-website en kom na de bevestiging weer bij ons op de website.

Creditcard: Voer het nummer, het controlenummer en de vervaldatum van jouw Visa- of Mastercard in. Als je jouw bestelling meteen wilt betalen via onze website, worden de gegevens van jouw bankpas conform het SSL-protocol op versleutelde wijze naar een aanbieder van beveiligde betalingen gestuurd. Deze controleert via de servers van de bank of er geen sprake is van misbruik of fraude en geeft Yves Rocher Nederland B.V. vervolgens akkoord om door te gaan met de betaling. Yves Rocher Nederland B.V. zal nooit toegang hebben tot het volledige pasnummer dat je ingeeft (op onze website www.yves-rocher.nl).

De betaling van uw aankopen op onze Site gebeurt uitsluitend in euro's en tussen verschillende keuzes van veilige betalingsmethoden (Creditcard, Ideal of PayPal). 
 

Kan ik op de website www.yves-rocher.nl veilig betalen?

Ja, alle informatie over jouw bestelling en met name de online betalingen, is volledig beveiligd. De server wisselt informatie versleuteld uit en alle informatie wordt gecodeerd overgebracht met een SSL-encryptie. Je kunt dus volkomen veilig kopen en betalen op onze website www.yves-rocher.nl.
Wat zijn de bezorgkosten en levertijden?
Yves Rocher Nederland B.V. levert jouw bestelling bij je thuis via PostNL. Jouw bestelling wordt binnen 2 - 4 werkdagen (van maandag t/m vrijdag) na ontvangst geleverd.

De verzendingskosten zijn afhankelijk van de bestellingswijze of van de gebruikte aanbieding. Ze bedragen bijvoorbeeld €2,95 voor een internetbestelling boven de €10. Onze tarieven zijn aan wijzigingen onderhevig.

Opmerkingen:
Bestellingen onder de €10 kunnen helaas niet door onze systemen in behandeling worden genomen vanwege te hoge verwerkingskosten. Voor aankopen onder €10 verwelkomen we je graag in onze winkels. Als je een bestelling plaatst via 'Folderaanbieding', vindt je het bedrag van de portokosten van jouw bestelling op de papieren bestelbon.
Kan ik mijn tegoed gebruiken wanneer ik een bestelling plaats?
Het is nu niet mogelijk om een tegoed rechtstreeks te gebruiken tijdens een bestelling op onze website www.yves-rocher.nl. Je kunt gebruik maken van jouw tegoed door de tegoedbon alleen of samen met een bestelling te sturen naar het volgende adres:

Yves Rocher Nederland B.V., Antwoordnummer 125, 4500 VB Oostburg

Je kunt ook vragen om uitbetaling van jouw tegoed door contact op te nemen met de Klantenservice van Yves Rocher Nederland B.V.. Dat kan per e-mail, door hier te klikken of telefonisch op 035-609 11 22 van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur en zaterdag van 8.00 tot 17.00 uur.
Hoe kan ik een vriendin uitnodigen?
Ik nodig een vriendin uit en ontvang een cadeau naar keuze...

Jouw vriendin is een nieuwe klant of heeft in de afgelopen 2 jaar geen bestelling geplaatst. Daarom kan zij gebruik maken van de vriendinnenaanbieding die in jouw pakket zit. Jouw vriendin kan op de volgende manieren bestellen:
- Op onze website www.yves-rocher.nl onder 'Folderaanbieding'
- Telefonisch op nummer 035-609 11 22 van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur en zaterdag van 8.00 tot 17.00 uur
- Per post door haar bestelbon te sturen naar het volgende adres: Yves Rocher Nederland B.V., Antwoordnummer 125, 4500 VB Oostburg

Jouw vriendin ontvangt dan het cadeau voor de vriendinnenaanbieding in haar pakket, zodat zij het aan jou kan geven.
Hoe kan ik mijn geschenk ontvangen?
Wanneer je het winkelmandje vult op de website, kies je simpelweg een van de aangeboden geschenken. Wij verwerken jouw bestelling met plezier en voegen het geschenk bij inhet pakket. Graag merken we op dat indien ondanks onze inspanningen jouw geschenk niet beschikbaar is, we het zullen vervangen door een mooi geschenk met eenzelfde of een hogere verkoopprijs.
Hoe kan ik via de website gebruik maken van de folderaanbieding?
Je hebt een folderaanbieding ontvangen en wil die graag via onze website bestellen? Dat kan door hier te klikken .

Gebruik de gepersonaliseerde code van de aanbieding in het vakje boven jouw adres op het bestelformulier.
Kan ik het geschenk ook ontvangen zonder een bestelling te plaatsen?
Het geschenk wordt uitsluitend aangeboden als dank voor een geplaatste bestelling.
Hoeveel artikelen kan ik bestellen?
Van elk artikel kunnen er maximaal 9 stuks bestel worden. Indien je grotere hoeveelheden wilt bestellen, neem dan contact op met onze klantenservice op het nummer 035-609 11 22 van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur en zaterdag van 8.00 tot 17.00 uur. Onze medewerksters zijn je graag van dienst.
Hoe weet ik of de bevestiging van mijn bestelling is geslaagd?
Op het scherm verschijnt een melding met een bevestiging van de bestelling en je ontvangt een e-mail. Alleen wanneer de bestelling volledig is overgekomen verschijnt dit scherm en ontvang je de e-mail. Bewaar het nummer van de bestelling goed. Je hebt het nodig als je later contact met onze klantenservice wilt opnemen met een vraag over de bestelling.
Als je twijfelt of de bestelling goed is overgekomen, neem dan contact op met onze klantenservice op het nummer 035-609 11 22 van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur en zaterdag van 8.00 tot 17.00 uur.
Jouw voorkeuren met betrekking tot je privacy en het gebruik van cookies
Bij Yves Rocher gebruiken we eerste en derde partij cookies om jouw ervaring te verbeteren en je gepersonaliseerde advertenties aan te bieden.
Meer weten? Kijk hier voor meer informatie