GRATIS LEVERING  vanaf 30€ + een  GESCHENK  bij elke bestelling*

Alle antwoorden op vragen over jouw levering

Hoe kan ik mijn pakket volgen?
Op onze website http://services.yves-rocher.com/NL kun je op elk moment bekijken waar jouw pakket zich bevindt.

Je kunt je identificeren met jouw klantnummer en jouw toegangscode (dit is jouw postcode). Klik daarna op 'Naar mijn overzicht'. De laatste 10 bestellingen verschijnen meteen op het scherm. Als je in de kolom 'Verzenddienst' klikt, wordt je naar de website van de distributeur geleid. Die informeert je over de verzending van jouw pakket.
Wat zijn de bezorgkosten en levertijden?
Yves Rocher Nederland B.V. levert jouw bestelling bij je thuis via PostNL. Na verwerking wordt de bestelling binnen twee werkdagen (van maandag t/m vrijdag) bij jou thuis bezorgd.

De verzendingskosten zijn afhankelijk van de bestellingswijze of van de gebruikte aanbieding. Ze bedragen bijvoorbeeld 2.95€ voor een internetbestelling boven de 10€. Onze tarieven zijn aan wijzigingen onderhevig.

Opmerkingen:
Bestellingen onder de 10€ kunnen helaas niet door onze systemen in behandeling worden genomen vanwege te hoge verwerkingskosten. Voor aankopen onder 10€ verwelkomen we je graag in onze winkels. Als je een bestelling plaatst via 'Folderaanbieding', vindt je het bedrag van de portokosten van jouw bestelling op de papieren bestelbon.
Hoe kan ik mijn factuur betalen?
Je kunt er voor kiezen om binnen 30 dagen zelf het bedrag overschrijven aan de hand van de gegevens op de meegeleverde betaalinstructies. Je betaalt dus pas wanneer je het pakket thuis hebt.

Indien je al betaald hebt, hoef je niets te doen. Voor de status van de betaling ga naar http://services.yves-rocher.com/NL en log in met jouw klantnummer.
Hoe kan ik retourneren of ruilen?
Voldoet het product niet aan jouw verwachtingen? Geen nood!

Je hebt een wettelijke bedenktijd van 14 dagen na de levering om van jouw aankoop af te zien. Om van dit recht gebruik te maken, dien je ons binnen deze termijn te informeren over het besluit om van de bestelling af te zien, via ons online contactformulier. Je ontvangt dan van ons per e-mail een ontvangstbevestiging.

Je dient het product in zijn originele verpakking op zo kort mogelijke termijn en in perfecte staat te retourneren naar het volgende adres: Yves Rocher Retourdienst, Antwoordnummer 550, 3800 VB Amersfoort.

Wij doen er alles aan om het product voor jou in te ruilen of aan jou terug te betalen uiterlijk binnen 14 dagen vanaf het moment waarop wij het besluit dat je van de bestelling afziet, hebben vernomen. Mogelijk wordt met de terugbetaling gewacht tot wij het product hebben terugontvangen of tot wij een verzendbewijs hebben ontvangen. In alle gevallen geschiedt de terugbetaling op een van de volgende manieren:

De retourkosten zijn in het algemeen ten laste van Yves Rocher voor zover het pakket in zijn originele verpakking via PostNL naar Yves Rocher Retourdienst, Antwoordnummer 550, 3800 VB Amersfoort wordt verzonden. Bij gebrek zullen de retourkosten voor jouw rekening zijn.

Wij betalen de prijs van het pakket en de eventuele verzendingskosten terug. Om redenen van gezondheid en hygiëne kunnen cosmetica en verzorgingsproducten die na ontvangst ontzegeld zijn, niet worden teruggestuurd, behalve indien de producten een defect vertonen. Indien het product wordt teruggestuurd om redenen die aan ons liggen, betalen we het product en de eventuele verzendingskosten.
Kan ik een schoonheidsproduct in een winkel retourneren of ruilen?
Helaas is dat momenteel niet mogelijk.
Hoe kan ik de bon voor een gratis product die in mijn pakket zat gebruiken?
Je kunt de bon voor een gratis product gebruiken door hem, naar behoren ingevuld, alleen of samen met een bestelling te sturen naar het volgende adres:

Yves Rocher Nederland B.V., Antwoordnummer 125, 4500 VB Oostburg
Kan ik op een ander adres dan mijn huisadres laten leveren?
Ja, wij leveren de bestelling op het gewenste adres: op jouw werk, bij een familielid, bij vrienden of bij de buren. Je kunt dit aangeven in de eerste stap van de bestelprocedure.
Let op: levering kan alleen plaatsvinden in Nederland.
Kan de levering ergens anders plaatsvinden dan in Nederland?
Levering is alleen mogelijk in Nederland.
Mijn bestelling is niet bezorgd. Wat moet ik doen?
Als de bestelling na 5 werkdagen niet is geleverd, neem dan contact op met onze klantenservice op het nummer 035-609 11 22 van maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur en zaterdag van 8.00 tot 17.00 uur.
Jouw voorkeuren met betrekking tot je privacy en het gebruik van cookies
Bij Yves Rocher gebruiken we eerste en derde partij cookies om jouw ervaring te verbeteren en je gepersonaliseerde advertenties aan te bieden.
Meer weten? Kijk hier voor meer informatie