KERSTSPEL: vind het verborgen geschenk en ontdek jouw VERRASSING* >

Alle antwoorden op vragen over ons loyalty programma

ONS LOYALTY PROGRAMMA

Hoe kom ik aan de klantenkaart van Yves Rocher?
Voor een klantenkaart hoef je alleen maar naar een van de Yves Rocher-winkels te gaan, waar jouw schoonheidsadviseuse je de kaart graag overhandigt en alle voordelen van het programma uitlegt.
Wat kan ik met mijn bloesempunten die ik heb verzameld?
De Yves Rocher-kaart beloont je voor al jouw aankopen van behandelingen en schoonheidsproducten: 1€ besteed = 10 bloesempunten

Afhankelijk van hoe vaak je aankopen doet, kunt je het cadeau kiezen dat jouw voorkeur heeft:
- Voor 3.000 bloesempunten, 1 GRATIS product naar keuze(1) of een korting van 20% op een schoonheidsbehandeling(2).
- Voor 6.000 bloesempunten, 1 GRATIS behandeling van 30 minuten(2) (modellerende gezichts- of lichaamsmassage) of 2 GRATIS producten naar keuze(1).

(1) Een schoonheidsproduct of een accessoire, uitgezonderd de Anti-Age Global-kuur, productsets, cadeaukaarten en speciale aanbiedingen, niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen.
(2) Aanbieding geldig in de deelnemende winkels met een schoonheidssalon, niet geldig in combinatie met andere lopende aanbiedingen voor schoonheidsbehandelingen. Niet geldig voor een arrangement, abonnement, kuur of cadeaukaarten van de schoonheidssalons.
Krijg ik bloesempunten bij schoonheidsbehandelingen?
Ja, 1€ besteed = 10 bloesempunten
Hoe lang zijn mijn bloesempunten geldig?
Bij ieder bezoek aan de winkel wordt de geldigheid van jouw bloesempunten met 12 maanden verlengd.
Hoe weet ik hoeveel bloesempunten ik heb gespaard?
Het saldo van de bloesempunten wordt bij elk bezoek aan een Yves Rocher-winkel bijgewerkt. Het saldo staat:
- op elk moment op de website www.yves-rocher.nl onder 'Mijn WINKEL & Schoonheidsinstituut'
- onderaan op jouw kassabon
- in sommige e-mails
Is de klantenkaart van Yves Rocher geldig in alle winkels?
Ja, je kunt bloesempunten sparen in alle winkels in Nederland.
De klantenkaart van Yves Rocher is niet geldig op de website www.yves-rocher.nl
Ben ik mijn bloesempunten kwijt als de vervaldatum is verlopen?
Als je de afgelopen 12 maanden geen bezoek hebt gebracht aan een Yves Rocher-winkel, ben je jouuw bloesempunten kwijt.
Kan ik in het buitenland ook bloesempunten sparen?
Het klantenprogramma van Yves Rocher beperkt zich tot Nederland.
Ik ben mijn klantenkaart vergeten mee te nemen, wat nu?
Je kunt zonder jouw Yves Rocher-klantenkaart komen. We voegen de bloesempunten dan in ons gegevensbestand aan jouw saldo toe.
Je kunt jouw Yves Rocher-kaart ook op jouw smartphone zetten, hetzij d.m.v. een klantenkaart-app, hetzij door aan de kassa de afbeelding te laten zien van de barcode van jouw kaart, die beschikbaar is via de mobiele website van yves-rocher.nl.
Ik ben mijn Yves Rocher-klantenkaart verloren, wat moet ik doen?
Meld het verlies van jouw kaart in een van de Yves Rocher-winkels, zodat de verloren kaart ongeldig kan worden gemaakt. Jouw schoonheidsadviseuse zal je dan meteen een nieuwe Yves Rocher-kaart overhandigen (met een nieuw kaartnummer).
Mijn adres is gewijzigd. Hoe kan ik dit doorgeven?
Je hebt twee mogelijkheden:
- Laat ons meteen je nieuwe adres weten via ons online contactformulier. Vermeld daarbij s.v.p. jouw achternaam, voornaam, jouw nieuwe en jouw oude adres en, indien bekend, het nummer van jouw klantenkaart (dit staat achterop de kaart).
- Of ga naar de dichtstbijzijnde winkel om jouw adreswijziging door te geven aan een schoonheidsadviseuse.

Gegevens van persoonlijke aard worden door Yves Rocher verwerkt ten behoeve van klantenrelatiebeheer en marktonderzoek. Om ervoor te zorgen dat je aanbiedingen van onze partners krijgt, is het mogelijk dat wij jouw gegevens aan hen verstrekken. Overeenkomstig de Nederlandse wet van 6/7/2000 aangaande de bescherming van persoonsgegevens, heb je het recht de gegevens met betrekking tot jezelf in te zien, te wijzigen en te verwijderen. Dit kun je doen door schriftelijk jouw achternaam, voornaam, adres en, indien bekend, jouw klantnummer door te geven aan Yves Rocher Nederland B.V. –Antwoordnummer 2222, 3760PC Soest of per e-mail aan contact@yves-rocher.nl
Kan het loyalty programma wijzigen?
Aangezien het loyalty programma eventueel kan wijzigen, behoudt Yves Rocher Nederland B.V. zich het recht voor om op ieder moment de huidige functioneringsvoorwaarden te kunnen aanpassen of wijzigen. In het voorkomende geval zult u van de nieuwe functioneringsvoorwaarden op de hoogte worden gebracht via een onlinewijziging en via folders in de winkels. Zodra de wijzigingen zijn doorgevoerd zijn de nieuwe voorwaarden van toepassing.
Om de gebruiksvoorwaarden van het loyalty programm te raadplegen, kunt u hier klikken.
Jouw voorkeuren met betrekking tot je privacy en het gebruik van cookies
Bij Yves Rocher gebruiken we eerste en derde partij cookies om jouw ervaring te verbeteren en je gepersonaliseerde advertenties aan te bieden.
Meer weten? Kijk hier voor meer informtie