GRATIS LEVERING vanaf 30€* + een CADEAU bij elke bestelling*

Alle antwoorden op vragen over ons loyalty programma

ONS LOYALTY PROGRAMMA

Is de klantenkaart van Yves Rocher geldig in alle winkels?<br /> Is de klantenkaart van Yves Rocher ook te gebruiken op de website of met de folderaanbieding?
Ja, je kunt bloesempunten sparen in alle winkels in Nederland.
De klantenkaart van de winkels van Yves Rocher is niet geldig op de website www.yves-rocher.nl en ook niet te gebruiken bij de folderaanbiedingen.
Kan ik mijn winkel-klantennummer gebruiken om een bestelling te plaatsen op de Yves Rocher website en op deze manier bloesempunten verzamelen?
De winkel- en internetklantennummers zijn verschillend, daardoor worden de bloesempunten niet opgeteld als je op onze site bestelt. Als je een winkelklant bent en je een bestelling wenst te plaatsen op onze website, maak je hier een account aan, vult je je winkelmandje met jouw favoriete producten en bevestig je jouw bestelling. Je krijgt vervolgens een nieuw internet-klantennummer. Klik hier voor meer informatie >
Hoe kom ik aan de klantenkaart van Yves Rocher?
Voor een klantenkaart hoef je alleen maar naar een van de Yves Rocher-winkels te gaan, waar jouw schoonheidsadviseuse je de kaart graag overhandigt en alle voordelen van het programma uitlegt.
Wat kan ik met mijn bloesempunten die ik heb verzameld?
De Yves Rocher-kaart beloont je voor al jouw aankopen van behandelingen en schoonheidsproducten: 1€ besteed = 10 bloesempunten. De bloesempunten kunnen niet worden gespaard met een bestellingen op internet of via de folderaanbieding.

Afhankelijk van hoe vaak je aankopen doet, kunt je het cadeau kiezen dat jouw voorkeur heeft:
- Voor 1.500 bloesempunten, Jouw favoriete Eau de Parfum 30ml van de productlijn "La Collection" t.w.v. 39,90 €! Kies uit 9 parfums.
- Voor 3.000 bloesempunten, 1 GRATIS product naar keuze(1) of een korting van 20% op een schoonheidsbehandeling(2).
- Voor 6.000 bloesempunten, 2 GRATIS producten naar keuze(1) of 1 GRATIS behandeling van 30 minuten(2) (modellerende gezichts- of lichaamsmassage).

(1) Een schoonheidsproduct of een accessoire, uitgezonderd de Anti-Age Global-kuur, productsets, cadeaukaarten en speciale aanbiedingen, niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen.
(2) Aanbod niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen of lopende schoonheidsbehandelingen, geldt niet voor een arrangement, een abonnement, een kuur of de cadeaukaarten instituut.
Krijg ik bloesempunten bij schoonheidsbehandelingen?
Ja, 1€ besteed = 10 bloesempunten
Hoe lang zijn mijn bloesempunten geldig?
Bij ieder bezoek aan de winkel wordt de geldigheid van jouw bloesempunten met 12 maanden verlengd.
Hoe weet ik hoeveel bloesempunten ik heb gespaard?
Het saldo van de bloesempunten wordt bij elk bezoek aan een Yves Rocher-winkel bijgewerkt. Het saldo staat:
- op elk moment op de website www.yves-rocher.nl onder 'Mijn WINKEL & Schoonheidsinstituut'
- onderaan op jouw kassabon
- in sommige e-mails
Ben ik mijn bloesempunten kwijt als de vervaldatum is verlopen?
Als je de afgelopen 12 maanden geen bezoek hebt gebracht aan een Yves Rocher-winkel, ben je jouuw bloesempunten kwijt.
Kan ik in het buitenland ook bloesempunten sparen?
Het klantenprogramma van Yves Rocher beperkt zich tot Nederland.
Ik ben mijn klantenkaart vergeten mee te nemen, wat nu?
Je kunt zonder jouw Yves Rocher-klantenkaart komen. We voegen de bloesempunten dan in ons gegevensbestand aan jouw saldo toe.
Je kunt jouw Yves Rocher-kaart ook op jouw smartphone zetten, hetzij d.m.v. een klantenkaart-app, hetzij door aan de kassa de afbeelding te laten zien van de barcode van jouw kaart, die beschikbaar is via de mobiele website van yves-rocher.nl.
Ik ben mijn Yves Rocher-klantenkaart verloren, wat moet ik doen?
Meld het verlies van jouw kaart in een van de Yves Rocher-winkels, zodat de verloren kaart ongeldig kan worden gemaakt. Jouw schoonheidsadviseuse zal je dan meteen een nieuwe Yves Rocher-kaart overhandigen (met een nieuw kaartnummer).
Mijn adres is gewijzigd. Hoe kan ik dit doorgeven?
Je hebt twee mogelijkheden:
- Laat ons meteen je nieuwe adres weten via ons online contactformulier. Vermeld daarbij s.v.p. jouw achternaam, voornaam, jouw nieuwe en jouw oude adres en, indien bekend, het nummer van jouw klantenkaart (dit staat achterop de kaart).
- Of ga naar de dichtstbijzijnde winkel om jouw adreswijziging door te geven aan een schoonheidsadviseuse.

Gegevens van persoonlijke aard worden door Yves Rocher verwerkt ten behoeve van klantenrelatiebeheer en marktonderzoek. Om ervoor te zorgen dat je aanbiedingen van onze partners krijgt, is het mogelijk dat wij jouw gegevens aan hen verstrekken. Overeenkomstig de Nederlandse wet van 6/7/2000 aangaande de bescherming van persoonsgegevens, heb je het recht de gegevens met betrekking tot jezelf in te zien, te wijzigen en te verwijderen. Dit kun je doen door schriftelijk jouw achternaam, voornaam, adres en, indien bekend, jouw klantnummer door te geven aan Yves Rocher Nederland B.V. Postbus 120, 4500VB Oostburg, of per e-mail aan contact@yves-rocher.nl
Kan het loyalty programma wijzigen?
Aangezien het loyalty programma eventueel kan wijzigen, behoudt Yves Rocher Nederland B.V. zich het recht voor om op ieder moment de huidige functioneringsvoorwaarden te kunnen aanpassen of wijzigen. In het voorkomende geval zult u van de nieuwe functioneringsvoorwaarden op de hoogte worden gebracht via een onlinewijziging en via folders in de winkels. Zodra de wijzigingen zijn doorgevoerd zijn de nieuwe voorwaarden van toepassing.
Om de gebruiksvoorwaarden van het loyalty programm te raadplegen, kunt u hier klikken.
Jouw voorkeuren met betrekking tot je privacy en het gebruik van cookies
Bij Yves Rocher gebruiken we eerste en derde partij cookies om jouw ervaring te verbeteren en je gepersonaliseerde advertenties aan te bieden.
Meer weten? Kijk hier voor meer informatie