ajax error

This action generated an error, probably on our side, you can reload this page and retry

Error reason : unknown

Yves Rocher
0

Alle antwoorden op vragen over jouw bestelling

Hoe kan ik via de website een bestelling plaatsen [LET OP, DIT IS IETS ANDERS DAN DE FOLDERAANBIEDING]?
Je wilt graag een bestelling plaatsen via onze website www.yves-rocher.nl. Dat is heel eenvoudig...

1. Voer jouw e-mailadres en jouw wachtwoord in (als je onze website voor het eerst gebruikt, vragen we je om hier een account aan te maken)
2. Tijdens jouw bezoek aan de verschillende onderdelen van onze website kun je de gewenste producten selecteren en aan het winkelmandje toevoegen
3. Klik vervolgens op 'Winkelmandje' (het icoontje rechtsboven met het winkeltasje) om de bestelling te bekijken. Je kunt hier ook zelf producten verwijderen, cadeautjes toevoegen, samples aanvragen of een speciale kortingscode invoeren.
Let op: Kortingscodes uit nieuwsbrieven kunnen niet worden gebruikt voor bestellingen die worden gedaan via de link 'Folderaanbieding' en het is niet mogelijk om ze op te tellen. 1 bestelling = 1 couponcode.
4. Vervolgens kun je de bestelling in jouw winkelmandje bevestigen.
5. Nadat je de bestelling in het winkelmandje hebt bevestigd, ga je naar de volgende stap 'Verzending en betaling'. Wij verzoeken je om een leveringsmethode en betaalmethode te kiezen (iDeal, PayPal of Creditcard, het aanbod kan per persoon verschillen). Vergeet niet om onze algemene verkoopvoorwaarden te accepteren. Bevestig hierna de bestelling. Volg de instructies op die horen bij de door jouw gekozen betaalwijze.
6. Zodra de betaling is goedgekeurd, ontvang je de bevestiging van de bestelling via email.
7. Je kunt de bestelling (na 24 uur vanaf bevestiging) ook volgen via onze website, bij de rubiek 'Volg of betaal mijn bestelling'.
Wat zijn de betalingsmethoden op onze site www.yves-rocher.nl?
De betaling van je aankopen op onze site www.yves-rocher.nl gebeurt uitsluitend in euro's en met keuze tussen de verschillende veilige betaalmethoden hieronder:

Met iDeal: een beveiligde betaalmethode via jouw eigen bank. Selecteer jouw bank, volg de betaalinstructies en kom na de bevestiging weer bij ons op de website.

Met PayPal: Selecteer bij het kiezen van de betaalmethode "PayPal" en valideer vervolgens jouw bestelling. Je wordt dan doorgestuurd naar de PayPal-website waar je gevraagd wordt je e-mailadres en wachtwoord in te voeren. Volg daarna de instructies.

Per creditcard: er wordt je gevraagd om je Visa of Mastercard creditcard- en controlenummer in te voeren. De vervaldatum wordt ook aangevraagd.
Kan ik op de website www.yves-rocher.nl veilig betalen?
Ja, alle informatie met betrekking tot je bestelling en je online betalingen zijn volledig beveiligd. Ze worden versleuteld (SSL-protocol) gecommuniceerd aan een Secure Payment Service Provider die de bankservers raadpleegt om misbruik en fraude te voorkomen en om Yves Rocher BV de toestemming te geven voor je betaling. Op geen enkel moment is Yves Rocher BV in het bezit van het volledige kaartnummer dat je hebt ingevoerd op onze website www.yves-rocher.nl of de gegevens van je Paypal-account.

Alle informatie is versleuteld, zodat je in alle veiligheid kunt kopen en betalen op onze website www.yves-rocher.nl !
Wat zijn de bezorgkosten en levertijden?
Yves Rocher Nederland B.V. levert jouw bestelling bij je thuis via PostNL. Jouw bestelling wordt binnen 2 - 4 werkdagen (van maandag t/m vrijdag) na ontvangst geleverd.

De verzendingskosten zijn afhankelijk van de bestellingswijze of van de gebruikte aanbieding. Ze bedragen bijvoorbeeld €2,95 voor een internetbestelling boven de €10. Onze tarieven zijn aan wijzigingen onderhevig.

Opmerkingen:
Bestellingen onder de €10 kunnen helaas niet door onze systemen in behandeling worden genomen vanwege te hoge verwerkingskosten. Voor aankopen onder €10 verwelkomen we je graag in onze winkels. Als je een bestelling plaatst via 'Folderaanbieding', vindt je het bedrag van de portokosten van jouw bestelling op de papieren bestelbon.
Wat is het minimum bestelbedrag voor een aankoop op onze website www.yves-rocher.nl of via de postorderaanbieding?
Het minimum aankoopbedrag voor een bestelling is €10,00 (exclusief verzendkosten). Door de verwerkingskosten kunnen we de bestellingen van minder dan €10,00 niet verwerken. Voor dit soort aankopen kunt u terecht in een van onze winkels !
Kan ik mijn tegoed gebruiken wanneer ik een bestelling plaats?
Het is nu niet mogelijk om een tegoed rechtstreeks te gebruiken tijdens een bestelling op onze website www.yves-rocher.nl. Je kunt gebruik maken van jouw tegoed door de tegoedbon alleen of samen met een bestelling te sturen naar het volgende adres:

Yves Rocher Nederland B.V., Postbus 125, 4500 VB Oostburg

Je kunt ook vragen om uitbetaling van jouw tegoed door contact op te nemen met de Klantenservice van Yves Rocher Nederland B.V.. Dat kan per e-mail, door hier te klikken of telefonisch op 035-609 11 22 van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 20.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.
Hoe kan ik mijn geschenk ontvangen?
Wanneer je het winkelmandje vult op de website, kies je simpelweg een van de aangeboden geschenken. Wij verwerken jouw bestelling met plezier en voegen het geschenk bij inhet pakket. Graag merken we op dat indien ondanks onze inspanningen jouw geschenk niet beschikbaar is, we het zullen vervangen door een mooi geschenk met eenzelfde of een hogere verkoopprijs.
Hoe kan ik via de website gebruik maken van de folderaanbieding?
Je hebt een folderaanbieding ontvangen en wil die graag via onze website bestellen? Dat kan door hier te klikken .

Gebruik de gepersonaliseerde code van de aanbieding in het vakje boven jouw adres op het bestelformulier.
Kan ik het geschenk ook ontvangen zonder een bestelling te plaatsen?
Het geschenk wordt uitsluitend aangeboden als dank voor een geplaatste bestelling.
Hoeveel artikelen kan ik bestellen?
Van elk artikel kunnen er maximaal 9 stuks bestel worden. Indien je grotere hoeveelheden wilt bestellen, neem dan contact op met onze klantenservice op het nummer 035-609 11 22 van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 20.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur. Onze medewerksters zijn je graag van dienst.
Hoe weet ik of de bevestiging van mijn bestelling is geslaagd?
Op het scherm verschijnt een melding met een bevestiging van de bestelling en je ontvangt een e-mail. Alleen wanneer de bestelling volledig is overgekomen verschijnt dit scherm en ontvang je de e-mail. Bewaar het nummer van de bestelling goed. Je hebt het nodig als je later contact met onze klantenservice wilt opnemen met een vraag over de bestelling.
Als je twijfelt of de bestelling goed is overgekomen, neem dan contact op met onze klantenservice op het nummer 035-609 11 22 van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 20.00 uur en zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.
Product toegevoegd aan jouw wishlistMijn wishlist bekijken