GRATIS LEVERING vanaf 30€* + een CADEAU bij elke bestelling*
Yves Rocher

We zijn er voor jou

Als gevolg van de nieuwe overheidsmaatregelen, stellen velen van jullie ons vragen.
Hier en op onze sociale netwerken vind je alle informatie. We werken deze regelmatig bij.

 

WINKELS & SCHOONHEIDSINSTITUTEN

Zijn alle Yves Rocher-winkels & -schoonheidsintituut open? Wat zijn de veiligheidsmaatregelen?
Onze winkels en schoonheidsinstituut van Zwolle zijn open.
We ontvangen jullie graag met respect voor de genomen veiligheidsmaatregelen. Onze winkelteams noteren met plezier uw telefonische afspraak. Online afspraken maken is opnieuw mogelijk.


Je vindt het telefoonnummer van je winkel hier:
ALMERE: 0365300435
AMSTERDAM: 0206200282
GRONINGEN: 0503141758
ROTTERDAM: 0102130950
UTRECHT - HOOG CATHARIJNE: 0303074326
ZWOLLE: 0384215367

Vanaf nu shop je je favoriete producten en de leukste geschenken, van parfum tot make-up, via yves-rocher.nl.
Welke veiligheidsmaatregelen worden er in de winkel getroffen?
Wij hebben volgende veiligheidsmaatregelen genomen, om een maximale bescherming te kunnen bieden voor jou en ons verkoopsteam:
- We hebben strengere hygiëneen veiligheidsmaatregelen getroffen in de winkel
- Maximaal 1 klant/25 m2 tegelijk in de winkel.
- Ontsmet uw handen met de hydroalcoholische gel bij de ingang.
- Houd 1,50 meter afstand tot andere mensen in de winkel.
Welke veiligheidsmaatregelen zijn er in het Schoonheidsinstituut getroffen? Zullen alle soorten instituutverzorgingen worden uitgevoerd?
Hieronder vindt u een overzicht van de aanvullende hygiëneen veiligheidsmaatregelen die we hebben getroffen om onze schoonheidsbehandelingen in de best mogelijke omstandigheden te blijven aanbieden:

1 - STRENGER HYGIËNEPROTOCOL :
• Alle ruimtes en oppervlakken worden meerdere keren per dag grondig  schoongemaakt en gedesinfecteerd,
• Bedlinnen en lakens worden na elke klant systematisch vervangen,
• We gebruiken bij voorkeur wegwerpaccessoires,
• Verluchting van de verzorgingscabines tussen elke klant.

2 - BESCHERMINGSMAATREGELEN :
• Houd 1,50 meter afstand tot andere mensen,
• De schoonheidsspecialistes houden zich aan een streng handenwasprotocol,
• Maximaal 1 klant/cabine in het instituut,
• Verplichte ontsmetting van uw handen met hydroalcoholische gel tot uw beschikking,
• De schoonheidsspecialistes houden zich aan een streng handenwasprotocol,
• De schoonheidsspecialistes dragen beschermende accessoires en kleding,
• Verplicht dragen van het masker voor de klanten,br />• Wachtzaal tijdelijk niet toegankelijk, gelieve buiten te wachten.

3 -VERZORGINGSKAART TIJDELIJK AANGEPAST :
• De schoonheidsverzorgingen enkel mogelijk op afspraak,
• Lichaam- & gelaatepilaties beschikbaar met versterkte sanitaire maatregelen,
• Gelaatsverzorgingen beschikbaar met gewijzigde protocols zonder het gebruik van apparaten die stoom afgeven,
• Lichaamsverzorgingen beschikbaar met versterkte sanitaire maatregelen.

Door deze regels te respecteren helpt u ons om de veiligheid van onze klanten en onze schoonheidsspecialisten te garanderen.
Je vindt al deze maatregelen aan de ingang van je Yves Rocher Schoonheidsinstituut.

Naar aanleiding van de beslissing van de regering is het dragen van een mondmasker of een bescherming van de neus en de mond verplicht voor onze klanten en medewerkers. Vergeet deze niet als je naar je afspraak komt in ons Schoonheidsinstituut, anders zullen onze schoonheidsspecialistes helaas je behandeling niet mogen uitvoeren. 
Wij danken je bij voorbaat voor het respecteren van deze regels die bijdragen aan jouw veiligheid en die van onze teams!
 

ONZE LEVERINGSDIENST

Hoe garanderen jullie de veiligheid van jullie medewerkers en klanten bij online bestellingen?
In de huidige situatie is onze eerste prioriteit het waarborgen van de veiligheid, gezondheid en het welzijn van onze medewerkers.
Met betrekking tot de medewerkers die fysiek aanwezig zijn op onze vestigingen, hebben we versterkte veiligheidsmaatregelen voor hun gezondheid getroffen: levering van hydro-alcoholische gels, afstand tussen de werkplekken, regelmatige controle van de lichaamstemperatuur van de medewerkers...
Wij zetten ons in om je in de best mogelijke omstandigheden van dienst te zijn en passen onze activiteiten dagelijks aan.
Kan ik een bestelling plaatsen op de website?
Ja, onze website blijft uiteraard beschikbaar en de bezorging van de pakjes aan huis is gratis voor elke bestelling vanaf 30€*.
Wat zijn de leveringstermijnen? Zijn ze langer gezien de huidige situatie?
Wij doen onze uiterste best om ervoor te zorgen dat jouw pakje zo snel mogelijk wordt afgeleverd. Door de huidige situatie kan de levering van je bestelling echter tussen de 2 en 5 werkdagen vertraging oplopen. Daarnaast zorgt onze partner BPost elke dag van de week voor de bezorging van jouw pakjes.
Hoe kan mijn pakje contactloos geleverd worden?
In het geval van een levering die niet in een standaard brievenbus past, maakt de bezorger een contactloze levering. Dit betekent dat de postbode: 
-  De klant op de hoogte brengt van zijn aankomst (door aan te kloppen of te bellen)
-  Het pakket op de dorpel plaatst en onmiddellijk afstand neemt van de deur (minstens 1,5 meter) voordat deze door de klant wordt geopend.
-  Tekent in plaats van de klant (maar altijd in aanwezigheid van de klant).
Het doel is om niet in nauw contact te komen en vooral om het pakket niet van hand tot hand te laten gaan. Bij afwezigheid van de ontvanger worden de pakketten in het dichtstbijzijnde open postkantoor gebracht. 

 

GETROUWHEIDSBELONINGEN, CADEAUTJES, AANBIEDINGEN EN CADEAUKAARTEN

Ik heb een getrouwheidsbeloning die binnenkort vervalt, hoe kan ik daar gebruik van maken?
Wees gerust, de datum werd reeds verlengd. Voor de geldigheidsdatum van de bloesempunten die tussen 15/12/2020 en 31/12/2020 vervallen, is de geldigheidsduur verlengd tot en met 15 maart 2021 zodat je er nog steeds van kan genieten in jouw favoriete winkel. 
Hoe kan ik genieten van mijn geschenk en aanbiedingen van de maand?
Wil je genieten van jouw geschenk en aanbiedingen van de maand die je per post had ontvangen? Maak je geen zorgen, ze wachten op jou in je winkel tot en met 4 april.
Ik heb een cadeaukaart waarvan de geldigheidsdatum is verstreken in de periode waarin de winkels gesloten zijn. Kan ik de geldigheid ervan verlengen?
Wees gerust, de datum werd reeds verlengd. Voor alle cadeaukaarten die tussen 15/12/2020 en 15/03/2021 vervallen, is de geldigheidsduur verlengd tot en met 15 mei 2021.
Hoe kan ik genieten van mijn verjaardagsgeschenk?
Heb je onlangs je verjaardag gevierd en kreeg je een uitnodiging om je cadeau op te halen in de winkel? Maak je geen zorgen, wij houden jouw geschenken bij voor jou in de winkel. De geldigheidsdata van de per post ontvangen verjaardagsaanbiedingen worden tot en met 4 april verlengd zodat je er gebruik van kunt maken in de winkel. Indien dit voor jou niet het geval is (je hebt een verjaardagsaanbieding per e-mail ontvangen) kan je contact opnemen met onze klantenservice die je een persoonlijk antwoord zal geven.
Uiteraard blijven we tot je dienst en zullen aanwezig zijn om al je vragen te beantwoorden. Onze speciale COVID-19 FAQ zal ook regelmatig worden bijgewerkt om je op de hoogte te houden van de laatste informatie.
 

Zorg goed voor uzelf en uw geliefden!
Het Yves Rocher Benelux team