ajax error

This action generated an error, probably on our side, you can reload this page and retry

Error reason : unknown

Yves Rocher
0
Omschrijving

De met Biologische Agave en Witte Lupine verrijkte Sulfaatvrije Versterkende Shampoo stimuleert de hoofdhuid en remt de haaruitval af. Het haar dat teruggroeit is sterker, voller en levendiger.

  • Haartype: vermoeid en futloos haar
  • Textuur: transparante gel
  • Effect: remt de haaruitval af

De shampoo tegen haaruitval werd speciaal samengesteld zonder sulfaat* om futloos en vermoeid haar in alle zachtheid te wassen en de hoofdhuid te stimuleren.

Resultaten:

93% - de haaruitval vertraagt**
93% - mijn haar is sterker**
90% - mijn haar heeft meer weerstand**
87% - mijn hoofdhuid wordt gestimuleerd**

Gebruiksadvies:

op vochtig haar aanbrengen. De hoofdhuid masseren. Uitspoelen. 

Zo sorteer je correct:

doe de flacon met de dop erop in de daartoe bestemde sorteerbak.

Goed om te weten: de doppen worden in het sorteercentrum apart verzameld en vervolgens versnipperd. Sinds 2020 zijn al onze flacons gemaakt in 100% gerecycled & recyclebaar plastic***. Wanneer je je afval sorteert geef je het een tweede leven.

*Zonder tensioactieve sulfaatbestanddelen
**Geobjectiveerd klinisch onderzoek met de combinatie shampoo, conditioner en kuur tegen haaruitval bij 30 vrijwilligers gedurende 3 maanden
***Met uitzondering van doppen, pompen en removers

Artikelnummer: 98437

Plantaardig ingrediënt
Agave en Witte Lupine
Stimuleren de activiteit van de haarbulbus waardoor de haarvezel sterker wordt.

Haaruitval kan verschillende oorzaken hebben. Haaruitval kan acuut of progressief zijn. Vaak is het fenomeen gelinkt aan een te grote talgsecretie gecombineerd met andere factoren als stress, vermoeidheid, hormonale of seizoenschommelingen en erfelijkheid.

De microcirculatie in de basis van het haar is een essentiële factor in de gezondheid van het haar. Ze brengt voedingselementen en zuurstof aan die nodig zijn voor de ontwikkeling en het onderhoud van het haar. Elke verandering in deze toevoer vermindert de energievoorziening van het haar en speelt op termijn haaruitval in de hand.

Er bestaan 2 soorten haaruitval:

TIJDELIJKE haaruitval die de haarvezel verfijnt.

PERMANENTE haaruitval gekenmerkt door een progressief fijner worden van de haarvezel tot het haar volledig uitvalt. Wanneer de vernieuwing ontoereikend is, wordt de haarmassa minder compact. Het is dus nodig om de haaruitval af te remmen door de microcirculatie van de hoofdhuid te stimuleren tot er een evenwicht ontstaat.

Dankzij hun unieke kennis van de plantenwereld konden onze experts in Plantaardige Cosmetica® Biologische Agave combineren met Witte Lupine en Ginseng. Wat is het geheim van de Tequilana-agave? Zijn rijkdom aan fructanen maken van hem een krachtige bron van energie voor de plant. Agavefructanen zijn actief in de hoofdhuid, de plek waar het haar zijn kracht haalt. Omdat ze in staat zijn de microcirculatie* te verdubbelen wordt de haarbulbus beter gevoed en is het nieuwe haar sterker en gezonder.

Het extract van Witte Lupine werd geselecteerd voor zijn rijkdom aan peptiden. Het beperkt haaruitval dankzij 2 mechanismen: het vermindert de activiteit van het enzym 5-alfareductase**, de voornaamste verantwoordelijke voor haaruitval van genetische aard. Het extract stimuleert de microcirculatie en de zuurstoftoevoer van de weefsels**. Op die manier is het Lupine-extract in staat om de haargroei te stimuleren en de haaruitval te vertragen.

Onze wetenschappers interesseerden zich ten slotte ook voor de Ginseng, een medicinale plant die in Azië een grote bekendheid geniet. De plant stimuleert de activiteit van de haarbulbus** waardoor de haarvezel sterker wordt.

*In vitro getest. Patent gedeponeerd voor de efficiënte werking van agavefructanen die de microcirculatie verdubbelen.
**In vitro getest.
***Tevredenheidsonderzoek met de combinatie shampoo, conditioner en kuur tegen haaruitval bij 30 vrijwilligers gedurende 1 maand.

Agave en Witte Lupine
Ingrediënten

Ingrediënten :

AQUA/WATER/EAUSODIUM METHYL COCOYL TAURATESODIUM COCOYL ISETHIONATECOCAMIDOPROPYL BETAINELAURYL GLUCOSIDEHYDROLYZED LUPINE PROTEINSODIUM BENZOATEPARFUM/FRAGRANCECITRIC ACIDGUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDEFRUCTOOLIGOSACCHARIDESINULINCOCO-GLUCOSIDEGLYCERYL OLEATEPOTASSIUM SORBATELIMONENELINALOOLSODIUM CHLORIDE1,2-HEXANEDIOLCAPRYLYL GLYCOLGERANIOLTOCOPHEROL10822v0

Voor meer informatie over onze toezeggingen en onze formuleringen, ga naar#WijVertellenJeAlles

Meer informatie over onze ingrediënten vind je in onze ingrediëntenlijst

*Ingrediënten van natuurlijke oorsprong
* Synthetische ingrediënten

Milieu- en sociale impact
In samenwerking met 24 oprichtende merken zet Yves Rocher zich in om de milieu- en maatschappelijke impact van uw producten te beoordelen op basis van meer dan 50 criteria, gebaseerd op een methodologie ontwikkeld door Afnor Normalisation* Afnor Spec 2215.
media
media

Formule

Formule met 95% ingrediënten van natuurlijke oorsprong

Geformuleerd om de impact op het aquatisch milieu te beperken* *volgens een CLP-classificatie van de formule

media

Verpakking

Verpakking die ten minste 79% gerecycleerd materiaal bevat

Grotendeels recycleerbare verpakking

media

Vervaardiging

Geproduceerd en verpakt in een milieugecertificeerde Franse fabriek* *volgens de ISO 14001-norm

media

Vervoer

Lage CO2-impact van het transport van grondstoffen

Product geproduceerd en verpakt op dezelfde locatie

media

Sociaal engagement

Geproduceerd en verpakt in een gecertificeerde fabriek voor maatschappelijk verantwoord ondernemen* *volgens de ISO 45001-norm

Yves Rocher is een bedrijf met een missie en zet zich al meer dan 65 jaar in voor het behoud van de natuur en planten

Product dat geen ingrediënten of derivaten van dierlijke oorsprong bevat

Yves Rocher is een bedrijf met een missie en zet zich al meer dan 65 jaar in voor de natuur en planten. Lees meer over het commitment programma act beautiful met 10 concrete acties en ambities voor 2030.

De Green Impact Index is een hulpmiddel om de milieu- en maatschappelijke impact van cosmetica, voedingssupplementen en gezondheids- en welzijnsproducten voor gezinnen weer te geven.
Hij is ontwikkeld in samenwerking met 24 toonaangevende merken en beoordeelt uw producten op meer dan 50 criteria voor een steeds grotere transparantie.

Lees meer

Lees meer

Minder zien

Reviews
Toon meer
Product toegevoegd aan jouw wishlistMijn wishlist bekijken