GRATIS LEVERING vanaf 30€* + een CADEAU bij elke bestelling*

Alle antwoorden op vragen over de winkels

DE AANBIEDINGEN VAN WINKELS

Is de reclamecoupon in alle winkels geldig?
De reclamecoupons die je thuis ontvangt zijn geldig in alle winkels van Yves Rocher in Nederland. Het adres op de coupon komt overeen met jouw vertrouwde winkel.
Kan ik verschillende aanbiedingen combineren?
Aanbiedingen kunnen niet worden gecombineerd en gelden niet voor de producten met een groene stip, accessoires, cadeaukaarten en beautygeschenksets.
De prijskortingen worden berekend op basis van de adviesprijzen in het Groene Schoonheidsboek van het lopende jaar. Ze zijn beperkt tot 9 schoonheidsproducten per klant.
Is de nieuwsbrief 'behandelingen in de schoonheidssalon' die ik per e-mail ontvang, geldig in alle winkels?
Deze nieuwsbrief is geldig in alle winkels die beschikken over een schoonheidssalon.

EXCLUSIEVE AANBIEDINGEN VAN DE WINKELS PER E-MAIL

Hoe kan ik exclusieve aanbiedingen van de winkels per e-mail ontvangen?
De schoonheidsadviseuse in jouw Yves Rocher-winkel noteert graag de gegevens die nodig zijn om je de nieuwsbrief toe te zenden.
Je zult dan regelmatig per e-mail exclusieve uitnodigingen (cadeaus, kortingsaanbiedingen) ontvangen die geldig zijn in jouw winkel, op vertoon van de uitgeprinte bon. Natuurlijk is jouw e-mailadres vertrouwelijk en zal niet zonder jouw goedkeuring aan derden worden verstrekt. Bovendien kun je jezelf altijd met één simpele muisklik afmelden voor de nieuwsbrief.
Zijn de exclusieve aanbiedingen die ik per e-mail ontvang, geldig in alle winkels van Yves Rocher?
Aanbiedingen van schoonheidsproducten zijn geldig in alle winkels van Yves Rocher in Nederland, op vertoon van de vooraf uitgeprinte bon met daarop de barcode van de aanbieding.
Ik wil de exclusieve aanbiedingen van de Yves Rocher‑winkels niet langer per e-mail ontvangen.
Je kunt jezelf altijd afmelden door het aanklikken van de link die onder- of bovenaan alle e-mailberichten van de Yves Rocher‑winkels staat. Als dit problemen oplevert, neem dan per e-mail contact op met onze klantenservice via ons online contactformulier. Vermeld daarbij s.v.p. jouw achternaam, voornaam, e-mailadres en, als je die hebt, het nummer van jouw klantenkaart.
Mijn e-mailadres is gewijzigd. Hoe kan ik dit doorgeven?
Je kunt de wijziging van jouw e-mailadres in jouw winkel doorgeven aan de schoonheidsadviseuse.

Of

Je kunt contact opnemen met onze klantenservice via deze link. Vermeld daarbij s.v.p. jouw achternaam, voornaam, jouw oude e-mailadres en, indien bekend, het nummer van jouw klantenkaart.
Wordt het e-mailadres dat ik Yves Rocher toevertrouw aan andere bedrijven doorgegeven?
Nee, jouw e-mailadres wordt vertrouwelijk behandeld. Het wordt alleen doorgegeven indien je daarmee instemt.

BEHANDELINGEN IN DE SCHOONHEIDSSALONS VAN YVES ROCHER

Wat zijn de tarieven voor een behandeling in een schoonheidssalon?
Elke winkel is vrij zijn eigen prijzen vast te stellen. Wij adviseren je om contact op te nemen met de Yves Rocher‑winkel van jouw keuze.
Moet ik voor een behandeling in een schoonheidssalon een afspraak maken?
Wij adviseren je nadrukkelijk om voor een behandeling in een schoonheidssalon telefonisch of online een afspraak te maken bij jouw Yves Rocher‑winkel.
Ik wil graag een behandeling in een schoonheidssalon cadeau geven. Hoe doe ik dat?
Om de weldaad van de schoonheidssalon te laten ervaren, kun je een Yves Rocher cadeaukaart met een waarde naar keuze geven.
De cadeaukaarten van Yves Rocher kunnen worden gebruikt voor alle schoonheidsproducten en voor behandelingen in onze schoonheidssalons.
Ze zijn verkrijgbaar in de winkels van Yves Rocher in Nederland en worden in die winkels als betaalmethode geaccepteerd.
Jouw voorkeuren met betrekking tot je privacy en het gebruik van cookies
Bij Yves Rocher gebruiken we eerste en derde partij cookies om jouw ervaring te verbeteren en je gepersonaliseerde advertenties aan te bieden.
Meer weten? Kijk hier voor meer informatie